Aktiesnakken — Marts 2010
-
til at tro at genmab ikke selv troede på stoffet
-
kan man ikke forvente at zalu kommer uden for åbningstid? eller... de sidste par gange har det været noget med 2 min i luk osv..
-
jeg ved ikke engang hvad reglerne er når de selv sidder og analysere data
-
men vi kan jo godt huske hvad der plejer at ske op til gode resultater....der kommer lige et par gode dag og så wham!
-
kan du ikke huske aka at de et par gange har kommet med noget 5 min før luk
-
jo det er sket masser af gange
-
som udgangspunkt kommer det jo derovre fra, så om aftenen, eller efter kl 16
-
jeg ved ikke om de analyserer data i us eller dk. Hvad er egentligt tilbage i DK?
-
og i US?
-
De har lukket UK ikke? og US var vel mest fabrik?
-
håber ikke for min værste fjende (jo måske lige frank danger) at der kommer dårlige tal efter luk, det var ikke ret sjovt sidst
-
jamen har de ikke kun et kontor og en i omstillingen
-
nej fill....det vil være skidt. Men det kan ske! og man skal virkelig vide at det er en reel risiko
-
Lisa har sagt at de er bedst i klassen, og solsen er revisor, så selv om du var inhabil, så er oddsene stadig gode
-
kan huske at eg netop havde suppleret med 3500 aktier, ugen før bloody tuesday
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind