vi har haft et forbrug i vores familie der ligger under hvad vi har betalt i skat så ingen samvittighed herfra
capinordic har da bare været helt amatøragtige, og det har ikke noget med jantelov
en at gøre
janteloven viser sig ved at den lille mand på gulvet lige skal kommentere fordi deres tal afviger så meget fra normerne.... alle skal være
lige ... vi forvalter 20 milliarder og har ambitioner om det 5-dobbelte harmonerer dårligt med dem med små midler
oprøret viser sig i en træghed og surhed og en ned med nakken attitude fordi de hverken selv har evner eller midler til at forsøge noget
Jeg kommer til at tænke på om flertalsformen af "da capo" egentlig er "da capi"?
men bliver helt rart at opgøre ens skatteforhold til en anden instans når man har slettet de sidste forpligtelser og papirer til danmarks
nasserøvs velfærdsstat A/S
Min far flygtede til Spanienfor snart 30 år siden. Nu brokker han sig bare over andre ting i livet...
okay spanien er nok også et dårligt valg.... besparelser på skat er ikke det vilde og lønninger er skidt ... jeg tænkte mere på asien el usa
hvor brutto lønnen og motivationen til at arbejde måske 50 timer om ugen eksisterer og så meget en skatte besparelse på 40% og en god løn
Det kommer an på om er den er udbetaler løn til folk Skat er der ikke rigtigt noget der hedder.
hehe ja sådan kan man også gøre det
den stereotypiske "lille mand på gulvet" er det ikke een der brokker sig over alting her i samfundet?
men nok om det... de kunne ligeså godt lukke børsen man-ons i påskeugen... der sker jo INTET idag
jo eller jeg ser ham som en sur fætter .. arvet fra en tidligere generation .. de har en lønindtægt på 195,000 kroner om året og føler de
er med....de har aktier for 41,000 kroner og tager til et par GF ...men noget ekstraordinært kan de ikke tåle... det går ud over deres egne
evner og ambitioner ... der springer kæden af og kan man ikke være med i det her land kan man altid glæde sig over andres ulykker
nordicom... kreditgodkendelse fra alle bankerne i aftalen er på plads.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind