det er jantelov når andre mennesker glæder sig over andres ulykke.... acta fra norge har forvaltet 100 milliarder til en sammenligning
men der er ikke plads til så store beløb for den lille almindelige dansker der er håndværker eller arbejder i netto
i det hele taget er der ikke plads til ambitioner og innovation fordi velfærdsstatens og folks surhed arvet gennem generationer
æder alt liv .. med marginal skatter på 70-80% af lønnen...så der er ikke plads til capi med disse arm bevægelser og ambitioner
tror også jeg gør som mange andre højtuddannede...skiller mig af med mine papirer der vedrører dk (sygesikringskort osv.) og får et andet
pas i tasken
ja - det kan da ikke gå hurtigt nok
husk at betale for uddannelsen og skyldige sundhedsomkostninger inden du smutter....
min su bliver betalt når mine værdier gøres op... min far har betalt uddannelsen og mere til gennem 30år med højt uddannet kvalifikationer
vi har haft et forbrug i vores familie der ligger under hvad vi har betalt i skat så ingen samvittighed herfra
capinordic har da bare været helt amatøragtige, og det har ikke noget med jantelov
en at gøre
janteloven viser sig ved at den lille mand på gulvet lige skal kommentere fordi deres tal afviger så meget fra normerne.... alle skal være
lige ... vi forvalter 20 milliarder og har ambitioner om det 5-dobbelte harmonerer dårligt med dem med små midler
oprøret viser sig i en træghed og surhed og en ned med nakken attitude fordi de hverken selv har evner eller midler til at forsøge noget
Jeg kommer til at tænke på om flertalsformen af "da capo" egentlig er "da capi"?
men bliver helt rart at opgøre ens skatteforhold til en anden instans når man har slettet de sidste forpligtelser og papirer til danmarks
nasserøvs velfærdsstat A/S
Min far flygtede til Spanienfor snart 30 år siden. Nu brokker han sig bare over andre ting i livet...
okay spanien er nok også et dårligt valg.... besparelser på skat er ikke det vilde og lønninger er skidt ... jeg tænkte mere på asien el usa
hvor brutto lønnen og motivationen til at arbejde måske 50 timer om ugen eksisterer og så meget en skatte besparelse på 40% og en god løn
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind