hvilket jo bare indikerer at noget er galt, men ikke hvad
min holdning er klar nok...... biosite abbott osv må godt prøve at måle nyreskader med niveauer under 200ng
men når metoden ikke virker bliver det meget dyrt for dem
i relation til bioporto der sidder med en opfindelse der kan måle det pålideligt med stor success ratio
Som jeg ser det, så handler det KUN om HVORNÅR og HVEM der indgår en aftale for ikke at skide i egne nælder
Og det handler vel også kun om 5-satser til BioP
ikke 5-satser, men %-satser
på det heterogene område er der desværre ik nogen farbar vej udenom bioportos patent
ikke desværre, men heldigvis ;o)
pga bioportos dårlige økonomi kan de forsøge at presse bioporto til konkurs MEN dette er ikke særligt godt for nogen parter
bioporto vil begynde at få indtægter fra år 2011 via de homogene test
og lader andre firmaer bioportos patent til heterogene ligge i 2009 og 2010 bliver deres måling af nyreskader en kæmpe fiasko med fejl på
Så er alt vel i skønneste orden or what?
lige undtagen kursen på BioP....... 6,80
Bare der ville komme nogen med lidt dugfriske analyser nu her efter at patentet er udstedt
kursen er kun hernede fordi aftalen ikke er hjemme
med de homogene test alene forventes indtjening før skat i 2013 at blive på 335 millioner
det er også min overbevisning
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind