Aktiesnakken — December 2009
-
og der mener jeg så at staten godt kunne have forlangt optioner/warrants eller lign. i alle banker ved annonceringen.... eller de banker som
-
indenfor x antal dage eller uger tilkendegav at de ville/kunne være interesseret i pakken.
-
..men igen, det er jo en hårfin balance mellem at presse den... og ikke presse den for meget.... for en bankerot banksektor er jo heller ikk
-
e i statens interesse.
-
næh, men når det frie marked øjensynligt ikke fungerer... og staten så går ind for at hjælpe bør den vel så også kræve betaling på "markeds
-
vilkår"
-
men jo... ultraliberalist er jeg ikke

-
større helt sikkert.... jeg synes også de er gode...de har bare solgt sig for billigt

-
særligt nu hvor alle de "gode sunde" banker har klaret sig med anden hjælp efterfølgende..... og staten sidder tilbage med lortet....;)
-
i skælskør, amager, etc...
-
det var mht. BP2.
-
men ja....den omgang lort sidder de også tilbage med.
-
og umiddelbart bliver lorten forvaltet relativt dårligt...
-
og gør den ikke.... så må det falde tilbage på finanstilsynet...for så har de jo sovet umanerligt meget i timen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind