Aktiesnakken — November 2009
-
Altså: jeg skal IKKE sætte ruser ud på ITU imorgen, må desværre melde pas på receptionen, så det først sent i eftermiddag og kan ikke ændre
-
planer for imorgen
-
og for at det skal være ekstra bittert skal jeg stå på kanten i bellahøj med et stopur

-
Sådan en snapse-krebsetur lyder da hyggelig

-
og nohope: nej ideen er skam god nok
men den kræver nok lidt udvikling 
-
nå... så så man lige mig skrive fem indlæg i træk
-
horka, jeg kan da godt lige ringe en bombetrussel ind hvis det er kl. 16........
-
Det er kl 18, men man kan bare ikke være receptionsstiv når man skal være kantvagt for folk der holder vejret under vandet
-
nohope, for det beløb må du da være blevet bykonge?
-
- desuden er vagten imorgen mit påskud for at kunne tage fri til julefrokoster og koncerter i resten af november-december

- desuden er vagten imorgen mit påskud for at kunne tage fri til julefrokoster og koncerter i resten af november-december
-
fåååååk, hvor meget skov følger der med sådan en hytte?
-
men nohope: jeg kigger på det en af dagene.. skal lige skrive en pamflet og nogle julehistorier om det jeg allerede har rodet med.
-
herligt.. jord og plads
kan man aldrig få for lidt af. -
kraftedeme en lang tur... er der gas i undergrunden?
-
knap så lang tur hvis man stopper ved Godis-Flyget på vejen......
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind