Aktiesnakken — November 2009
-
horka, jeg kan da godt lige ringe en bombetrussel ind hvis det er kl. 16........
-
Det er kl 18, men man kan bare ikke være receptionsstiv når man skal være kantvagt for folk der holder vejret under vandet
-
nohope, for det beløb må du da være blevet bykonge?
-
- desuden er vagten imorgen mit påskud for at kunne tage fri til julefrokoster og koncerter i resten af november-december

- desuden er vagten imorgen mit påskud for at kunne tage fri til julefrokoster og koncerter i resten af november-december
-
fåååååk, hvor meget skov følger der med sådan en hytte?
-
men nohope: jeg kigger på det en af dagene.. skal lige skrive en pamflet og nogle julehistorier om det jeg allerede har rodet med.
-
herligt.. jord og plads
kan man aldrig få for lidt af. -
kraftedeme en lang tur... er der gas i undergrunden?
-
knap så lang tur hvis man stopper ved Godis-Flyget på vejen......
-
ja ok.... jeg kørte ad E4 sidst....
-
tænker over tilbuddet + katalysatoren, vil brage i seng nu, der er et vækkeur der larmer om 6 timer

-
haha, ja..... et fuldstændig forrykt koncept.... men okay, det er jo sverige....
-
Man får både farve-tilsætningsstoffer og en superforurenende transportform oveni, what is ther NOT to like

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind