Aktiesnakken — November 2009
-
generelt er markedet steget 30% mens gen er faldet 50%
-
heldigvis har jeg da min kedelige pension
-
men de får da virkeligt presset alle ud af genmab, utroligt at slashe sit kursmål 2/3...det er da totalt useriøst
-
har vi fået nogle salgstal, eller mangler på samme, siden de pludselig ikke regner med at sælge noget overhovedet
-
469 peaksales i 2015, hvilket betyder at alle indikationer er sat til 0 udover cll
-
man kommer til at tænke på cityboy
-
-
nå er det virkeligt alt de kan byde på op til regnskab...så er jeg rolig...
-
det håber jeg ikke hun gør
-
jeg vil gerne indrømme at det er sjældent Hya har skuffet, selvom det er ret så irriterende
-
Var det så denne omgang optur for vestas. Den ser ud til at vende snuden nedad igen.
-
skulle vi ikke ha fået de første meldinger om receptudskrivelser??
-
Ved godt det er irri at høre på, men hvad i alverden sker der med Genmab... Det bliver jo aldrig godt
-
Hvilket potentiale arbejder i med når i drømmer om Genmab?
-
ved jeg sgu snart ikke, var ellers ude, men kunne ikke lade være at gå ind igen, dog med en lille portion
-
Og så gentager jeg lige min harme over den personage fra Nordea der ustoppeligt sælger ud i BP... et par timer til, og vi er på 100K over
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind