Aktiesnakken — November 2009
-
nå er det virkeligt alt de kan byde på op til regnskab...så er jeg rolig...
-
det håber jeg ikke hun gør
-
jeg vil gerne indrømme at det er sjældent Hya har skuffet, selvom det er ret så irriterende
-
Var det så denne omgang optur for vestas. Den ser ud til at vende snuden nedad igen.
-
skulle vi ikke ha fået de første meldinger om receptudskrivelser??
-
Ved godt det er irri at høre på, men hvad i alverden sker der med Genmab... Det bliver jo aldrig godt
-
Hvilket potentiale arbejder i med når i drømmer om Genmab?
-
ved jeg sgu snart ikke, var ellers ude, men kunne ikke lade være at gå ind igen, dog med en lille portion
-
Og så gentager jeg lige min harme over den personage fra Nordea der ustoppeligt sælger ud i BP... et par timer til, og vi er på 100K over
-
2 dage.... som den eneste sælger... LAD OS NU BLIVE OPPE
-
den støtter jeg, ved sgu ikke hvad der sker for nordea
-
håber ikke de 100.000 er ala credit suisse i gen
-
Nok bare en person der handler igennen...
-
tja, kan jo nemt være en der skal bruge pengene
-
men lad den bare komme ned, skal ha lidt flere
-
forresten, hvis nogen patentnørder har tid til at se på den her: https://register.epoline.org/espacenet/application?number=EP07785730&tab=doclist
-
og så se priority document igennem... hele patentansøgningen fik en 100% negativ vurdering fra EPO, men jeg formoder at det ligeså så må
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind