Aktiesnakken — November 2009
-
Tror at det er de nationale patentmyndigheder der skal oversætte dem, så det kan de vidst ikke selv
-
det er BioP der er ansvarlig for at de bliver oversat
-
ok.... jamen så må de jo bare til pennen
-
hvis i har en alliance, så vil jeg være med -
Hehe, ingen alliancer her.... bare snik snak.... Har jeg nogen info deler jeg fluks på chatten
-
Ønsker du at afmelde servicen, kan du sende en e-mail til [email protected]
Selve oversættelsen er et praktisk anliggende, som ikke vil have forsinkende effekt på udstedelsen.
Med venlig hilsen / Best regards
Christina Tønnesen
Investor -
enig kim
-
måske vi skulle invitere CT med på chatten:)
-
Tror ikke hun har tid med alle de håbløse spørgsmpl vi bombarderer hende med
-
er helt overbevist om at de følger med herinde, du ved hvad der sker hvis du søger lidt rundt på biop
-
ja, de har fedtet PI godt ind i google
-
by cahatters stengård means chatters..we are looking for a larger group of private investors to franchise the concept.
-
så du handler fra danske bank
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind