Hya, er inde på det rigtige! Hvorfor købte GEN produktionsfaciliteter for under to år siden hvis de skiller sig af med dem nu?
af hvad jeg havde før.. risikoen er ved at være for stor tl mig
SE på kursudviklingen siden 2007/2008 hvor de startede med at forlade virksomheden
så bivr jeg i dårligt humør
den har jo været totalt modsat af hvad firmaet har lovet ville ske
og de der forlod virksomheden - vidste - grunden til at de ikke ville være med mere!!!!!!!!!!!
HAR de tjent på den viden????
eller formidlet så andre har kunnet tjene på det?
du snakker altså om skandaler på allerhøjeste plan...
ER jo totalt unaturlig med de fremtidsprognoser på blockbuster medicin og goe forsøgsresultater - at kursen så falder SÅ meget!
det tror jeg nu ikke - jeg tror bare de blev trætte alle de større investorer af Liza's grådighed
stengård - hvor mange store investore har der været i gen? altså proff som ikke var short fonde?
så vidt jeg ved bestod gen's aktionærer mest af små private
det er jeg ikke opdateret på - men alle de instituelle har små eller ingen poster...
Hvad var grunden til at peopater pludselig blev meget negativ på gen casen?
og det er
usædvanligt i et C20 selskab
og hvornår blev han det egentlig - er der sammenfald tidsmæssigt med dem der forlod virksomheden?
Der er så mange spørgsmål man kunne grave i - istedet for at sidde og beregne hvad de kunne komme til at tjene pr behandling hvis det
Sikke mange spørgsmål Hya The Truth is Out here
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind