ER jo totalt unaturlig med de fremtidsprognoser på blockbuster medicin og goe forsøgsresultater - at kursen så falder SÅ meget!
det tror jeg nu ikke - jeg tror bare de blev trætte alle de større investorer af Liza's grådighed
stengård - hvor mange store investore har der været i gen? altså proff som ikke var short fonde?
så vidt jeg ved bestod gen's aktionærer mest af små private
det er jeg ikke opdateret på - men alle de instituelle har små eller ingen poster...
Hvad var grunden til at peopater pludselig blev meget negativ på gen casen?
og det er
usædvanligt i et C20 selskab
og hvornår blev han det egentlig - er der sammenfald tidsmæssigt med dem der forlod virksomheden?
Der er så mange spørgsmål man kunne grave i - istedet for at sidde og beregne hvad de kunne komme til at tjene pr behandling hvis det
Sikke mange spørgsmål Hya The Truth is Out here
Dem forlod virksomheden har solgt ud af deres aktier. Det samme har deres netværk. Medarbejderne har også lugtet luntet og solgt ud....det s
Er der en der kan Jersild eller SPiegelhauers nummer?
sidstnævnte kunne være interssant!!
amme har deres netværk. Vi andre har solgt ud. Det samme har vore netværk. Når først snebolden ruller pga fundamentale forhold, så stopper
Er der nogen af jer der har kontakt til peopater - eller har nogen ag hans gamle gen analyser liggende?
Har ikke de sidste, men har fra da han begyndte at kritisere fase 3 refrak. CLL
aner ikke engang hvem han er
nå.. nu vil jeg hygge, kan i have det godt..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind