Aktiesnakken — November 2009
-
ja drue, jeg har det præcis på samme måde!
-
det er den ny oplysningstid
-
gutenberg, soderberg, og zuckerberg
-
Vi har det så fedt at man næsten må skamme sig en smule....
-
civilisationshistorie opsummeret
-
ja drue....enig....
-
og PI chat er sku også fedt, selv med mærkelige bugs
-
Nå vupti, skal jeg lige som studerende i mit eget hus drikke en af mine 8 flasker whiskey mens jeg snakker med mennesker på den anden side
-
af jorden, eller handle lidt aktier... mens jeg kan æde til jeg brækker mig fra køleskabets lyk
saligheder.... -
vi lever som konger, faktisk bedre end konger
-
og bøgen jeg er meget enig. Men vi må jo gøre vores på den lille bane.
-
I min godhed har jeg 'købt' to fadderbørn fra afrika... hvorfor ikke tænkte jeg....
-
omend det ikke er dirkete filosofisk godhed, da det ikke kommer af sand moralsk overbevisning, men hvad fanden tænker jeg....
-
nej jcbn, jeg er på kogt vand, men kan blive helt høj over at vi kan sidde at chatte, se fjernsyn, handle aktier og lave regneark imens
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind