Aktiesnakken — November 2009
-
når man en gang har siddet på vaskeri med et modem og set randers fck, så giver livet bare mening
-
Hva syv søren... ja det er sgu godt.
-
Ja det gør det sgu.....
-
Computeren mand... kæft hvor er jeg glad for at jeg er født på det rigtige tidspunkt....
-
ja drue, jeg har det præcis på samme måde!
-
det er den ny oplysningstid
-
gutenberg, soderberg, og zuckerberg
-
Vi har det så fedt at man næsten må skamme sig en smule....
-
civilisationshistorie opsummeret
-
ja drue....enig....
-
og PI chat er sku også fedt, selv med mærkelige bugs
-
Nå vupti, skal jeg lige som studerende i mit eget hus drikke en af mine 8 flasker whiskey mens jeg snakker med mennesker på den anden side
-
af jorden, eller handle lidt aktier... mens jeg kan æde til jeg brækker mig fra køleskabets lyk
saligheder.... -
vi lever som konger, faktisk bedre end konger
-
og bøgen jeg er meget enig. Men vi må jo gøre vores på den lille bane.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind