Aktiesnakken — Oktober 2009
-
Der er NADA omsætning... også derfor det var en mikroportion jeg tænkte på...
-
40 år og stadig blandt humorens ypperste http://vip.tv2.dk/article.php/id-25589625.html?forside
-
druen.... det var denne her jeg så som jeg syntes var lidt ulden... http://www.adservinginternational.com/files/file/ir/medd/meddelelse_nr4
-
-
og den blev så efterfulgt 3dage efter !!! af denne http://www.adservinginternational.com/files/file/ir/medd/meddelelse_nr46.pdf
-
jamen det skulle da være ovre for længe siden eller hur?
-
7/7-09... helt død omsætning
-
men anyway, så er det heller ikke en perle ala BP jeg tror jeg har fundet, men et frimærke med potentiale...
-
eller potentaile og potentiale... muligheder så da
-
Ahhh... I rigmænd kan sno jer

-
drue pløj din fede fortjeneste i noget sikkert, spred dig
-
alk albello tror jeg på lang sigt
-
Chat power.... kæft jeg kan lide det. Der reddede i mig lige fra at smide et par kilo ud af vinduet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind