Aktiesnakken — Oktober 2009
-
-
og den blev så efterfulgt 3dage efter !!! af denne http://www.adservinginternational.com/files/file/ir/medd/meddelelse_nr46.pdf
-
jamen det skulle da være ovre for længe siden eller hur?
-
7/7-09... helt død omsætning
-
men anyway, så er det heller ikke en perle ala BP jeg tror jeg har fundet, men et frimærke med potentiale...
-
eller potentaile og potentiale... muligheder så da
-
Ahhh... I rigmænd kan sno jer

-
drue pløj din fede fortjeneste i noget sikkert, spred dig
-
alk albello tror jeg på lang sigt
-
Chat power.... kæft jeg kan lide det. Der reddede i mig lige fra at smide et par kilo ud af vinduet
-
Hepper også på Alk-Abello... har været en del inde ovre den tidligere, og overvejer den igen....
-
faurschou. Stor monty python fan her. Men musikalitet...http://www.youtube.com/watch?v=pklr0UD9eSo&feature=related
-
De får den græspiller igennem og det bliver en kæmpe forretning den er jo latterligt lav.
-
Jeg har købt til pensionen
¨
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind