Aktiesnakken — September 2009
-
han har sagt noget om at berkshire køber pt.... måske han uddyber det lidt?
-
der er andre end Gobe og mig, der har lagt mærke til regeringens mangel på visioner og villighed til at hjælpe erhvervslivet:
-
-
ja, det er fra ret uventet kant støtten kommer. Utroligt, at "borgerlige" politikere vil være deres indsats bekendt
-
lovs it

-
vi har da ikke borgerlige politikere i DK. Hvordan kan du tror det. Vi har ca. 3 fløje af socialdemokratiet, foruden socialdemokratiet selv
-
det er ikke engang løwn - derfor brugte jeg også anførselstegn
-
hvad sker der i lun? 105 på "no time" ?
-
tankevækkende - hvordan kan vi være på vej ud af recession, når 12% af verdens containerflåde er lagt op samtidigt? Lige nu er højsæson med
-
transport af varer til julehandlen: http://epn.dk/brancher/transport/skib/article1818596.ece
-
skibe er noget af det værste...tænk på alle de nybygningsprogrammer der kører i år og næste....næh ophugningsaktier

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind