næste nyt i biop farcen er vel der er fuldtegnet...
Ja hvad ellers mrtrader ;o)
kim > der må også snart komme nyt fra epo ... farcen kan vel ikke blive ved ... de må da afvise ankerne snart og give biop patentet
fuldtegnet emission 2. europæisk patent i oktober/november ... så vi kan komme videre fra farcen
Yes,... No more Laurel and Hardy over BioP ;o)
farcen må gerne stoppes
det er utroligt med alle de anker.... hvis de ikke fik medhold de første 2 eller 3 gange .... hvorfor skal farcen så fortsætte ...
men jeg tror også epo snart er klar med det europæiske til biop mens det patent i usa ikke er afgjort endnu
Men det er jo heller ikke sikkert at der KOMMER en ny indsigelse fra CCH
Som Stengård siger, så er der ikke kommet nogle nye links siden BioP's meddelelse nr 20
rigtigt når der kommer nyt om fuldtegnet emission bliver der ro i et par dage ... næste skridt bliver HVORNÅR epo giver biop det europæiske
der er nogen der godt kunne tænke sig 90-100,000 stk idag... prisen virker dog billig
men synes da det er godt hvis driften er sikret indtil december 2011 med den fuldtegnede
Dér røg så en pæn slat i 3,90
ja hvis alle dem der er til salg skal købes kommer den over 4...
mon ikke den kommer i 5-7 når den er fuldtegnet ?
penge til driften i lang tid og nettet strammes om epo ...
Warren Buffet på CNBC her til eftermiddag
buffet siger nok der er lys forude efterhånden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind