hele sitet er uopdyrket land - med en helt unik struktur - som har skullet programmeres fra starten - det giver selvfølgeig bugs
og derfor mener jeg det var helt nødvendigt at vi tog det ne step at a time for at rydde ugsene af vejen i et tempo hvor organisationen ikke
Uanset hvornår man havde launchet var man blevet kritiseret for manglende færdiggørelse eller for at holde det tilbage alt for længe
brød sammen under feedback. Jeg synes at rigtig mange har gjort en stor indsats med hensyn til feedback og brugertest - og at der er
meget positiv fremadrette og konstruktiv kritik og forslag. Der er da også nogen der har valgt den mere surmulende tilgang til det - og det
er jo enhvers ret... men det ændrer ikke på at man i PI har en dialogorienteret leverandør - der tager imod og
implementerer utroligt mange af de forslag der kommer... og også lægger ryg til en hel del urimeligheder og lettere mavesurhed uden at kny
Hvor er investorens diplomatiske tilgang blevet af?
selvfølgelig skal sitet være taknemmelig overfor al feedback, det manglede da bare
nu er det sandelig ikke dig - jeg sigter til StraBreze - tværtom er der stor taknemmelighed
over dit grundige arbejde med at afdække bugs..
Vi to bliver nok ikke uenige i det fornuftige der er sket, men det ændrer ikke på at mange brugere kan have oplevet det ret kaotisk
Jeg tog det heller ikke personligt
dybest set er det sitets måske 30-40 aktive brugere, der skal skabe indholdet og dermed en eventuel profit
det er vi godt klar over - men vi havde ikke mulighed for at lægge det ud i en "super-tester-gruppe" på anden måde end det er sket
men når aka siger, at sitet ikke giver mening uden workbench og portfolio, så står man noget uforstående tilbage
og det er sådan set den ret blandede tilgang (bruger- superbruger - amatør) der er fordelen ved den testform vi har nu
Jeg tror ikke vi to ser forskelligt på det der er sket
indimellem tror ikke det er muligt p..t. for PI at gøre noget 100% het rigtigt set fra din stol Jobono.. men jeg håber da det bare er mig
der læser det du skriver på en anden måde end ønsket fra din side..
Aka havde bare håbet at det var færdigt - i virkeligheden er det blevet til en offentlig test. Det er da ret træls, ret beset
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind