vigtigere " er der sjældent supplerende eller øvrige oplysninger blot at man forventer at dække kapital kravene
troldmanden > der ser vi det så forskelligt og tak for det ! ... 10mio burde også sikre driften til juli 2011 og så er der indtjening eller
alt afhængig om den "nye" samarbejdspartner kan se en god forretning i at gå med på emissionen med en større sum
men synes ikke at kunne opspore at de 15mio ikke kan indsamles ... tværtimod må der være massiv interesse fra de store til at få gang i den
homogene forretningsmodel hvis det ikke bliver det store boost med det andet
havde det været let at rejse de 15 mio så var emissionen for længst lukket. Ja det ville den være blevet den første dag
Så det er ikke just fordi folk står i kø for at tegne. Og det er også problematisk for biop at man kan købe billiger ved at handle på børsen
sådan tror jeg ikke det hænger sammen
jeg tror man venter indtil den dag man har annonceret også fordi de sikkert har været i forhandlinger og en underskrift kan
annulere det de oprindeligt hævdede der ville ske
der kan potentielt komme 3 interessenter i den her uge med 3 mio hver ( i teorien ) før perioden er lukket for denne gang
Nu er der åbnet op for en megastor stigning i Lundbeck. Har solgt mine 1500 stk. :RUL:
men nu må epo gerne snart udstede dette patent ...så er den forhindring ryddet af vejen
ja rigtig mange ting kan ske. Risikoen er der bare også for de IKKE når minimums tegning.
måske men så laver man bare noget andet i stedet for... men tror nu ikke helt på det
nu vi taler om risiko så er der risiko for at abbott aldrig kommer igang med deres ngal metode der virker
hvis dem der har patentet nægter at indgå en aftale og finder en anden partner ...så kan abbotts stridigheder koste dyrt
det sker i tilfældet at epo udsteder patentet og abbott ikke har rettigheder ... og dem med rettighederne nægter at modtage kompensation
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind