Tro mig det har da en KÆMPE psykologisk effekt hvis de melder ud at 50% er på bindende tilsagn.
for at se ikke relevant med størrelsen af det forventede provenue ..det kunne have en effekt hvis man anså emission for vanskelig og
det forventede provenue var 500mio at man på forhånd annocerede at en stor spiller garanteret for 20% så man havde startskuddet
men her er tale om en rettet til de større interessenter der skal skyde 15mio ind ialt men vi får at se
men mrtrader det har jo NETOP vist sig svært for biop at rejse penge.....
desuden er der også supplerende oplysninger som feks at man kan ophæve den hvis der foreligger en aftale.... mange andre "større og
jeg håber da det bedste for selskabet og jer aktionærere. Men jeg er tvivlende for om det lykkes dem at fuldtegne
vigtigere " er der sjældent supplerende eller øvrige oplysninger blot at man forventer at dække kapital kravene
troldmanden > der ser vi det så forskelligt og tak for det ! ... 10mio burde også sikre driften til juli 2011 og så er der indtjening eller
alt afhængig om den "nye" samarbejdspartner kan se en god forretning i at gå med på emissionen med en større sum
men synes ikke at kunne opspore at de 15mio ikke kan indsamles ... tværtimod må der være massiv interesse fra de store til at få gang i den
homogene forretningsmodel hvis det ikke bliver det store boost med det andet
havde det været let at rejse de 15 mio så var emissionen for længst lukket. Ja det ville den være blevet den første dag
Så det er ikke just fordi folk står i kø for at tegne. Og det er også problematisk for biop at man kan købe billiger ved at handle på børsen
sådan tror jeg ikke det hænger sammen
jeg tror man venter indtil den dag man har annonceret også fordi de sikkert har været i forhandlinger og en underskrift kan
annulere det de oprindeligt hævdede der ville ske
der kan potentielt komme 3 interessenter i den her uge med 3 mio hver ( i teorien ) før perioden er lukket for denne gang
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind