Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Novo, stor større størst

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
21 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • A Offline
    A Offline
    AWIN
    wrote on sidst redigeret af

Proinv, det tror jeg også bliver gjort, men lige nu sker der store ting internt, og dermed bliver Ceo opgaven skubbet bagud i prioriteterne. Jeg ser pludselig alle tænkelige muligheder nu, hvor fm i Novo A/S er truet. Fruergaard er stadig på plads i sit kontor, det er egentlig trods alt den bedste beslutning man traf. Hvad med om han fik et spark opad? Er Rebien mon helt så sikker på posten, som vi troede? Hvad sker der med kursen i dag? Det her er skidt.

1 Reply Last reply
    2
    • A Offline
      A Offline
      AWIN
      wrote on sidst redigeret af

Nu er der rigtig kommet gang i konspirationerne omkring ledelsesskiftet, og alle bliver hængt ud. Der hvor jeg står af, er når man angriber Rebien for at gribe ind. Det er fordi man ikke forstår en majoritetsejers rettigheder. Det er altså pengene der bestemmer, og dermed ejerandelen i aktier og stemmer. Hvis Rebien skal bebrejdes noget, er det tidspunktet for fyringen af Fruergaard, men hans ret til at gøre det er uanfægtelig. Noget helt andet er, om det var klogt, det kan jeg tvivle meget på.
      Jeg mener iøvrigt stadig, at der bør ske en eller anden form for opdeling af Novo. Opgaven for een mand er uhensigtsmæssig og alt for farlig, hvilket jo egentlig er vel dokumenteret allerede i pressen.

1 Reply Last reply
      0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
      • First post
        Last post
      0
      • Debatforum
      • Seneste
      • Populære
      • Bruger