Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Rimligt aktieår 23.7%

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
24 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • S Offline
    S Offline
    Svinnius
    wrote on sidst redigeret af

Jeg brugte rigtig meget tid år tilbage, på at lære en niche branche, som shipping er, at kende. Nu bruger jeg måske en halv time dagligt, på at holde mig opdateret om mine økonomiske og geopolitiske teser stadig holder vand. Har været heldig at finde en volatil niche der interessere mig, så jeg ser det ikke som et arbejde at følge med.

1 Reply Last reply
    3
    • B Offline
      B Offline
      Bullish

Jeg fik -15% i 2022 så det er jo ikke lige fedt hvert år 🙂 Det er blevet til 34 købsordrer i 2023 - og 33 salgsordrer. Bruger måske 5 timer om ugen i snit.

1 Reply Last reply
      3
      • A Offline
        A Offline
        Aps_invest

Respekt, Bullish....Tænker mange ligesom dig, ikke har ramt opturen. Hvis man ikke har været med på de fede og AI, men derimod har fået lidt tæsk på biotek og grønne aktier, så har det været et skidt år.

1 Reply Last reply
        1
        • A Offline
          A Offline
          Aps_invest

Ups....så ikke du skrev 2022....det var et møgår....men stadigvæk var 2023 koncentreret omkring de fede og AI. Ikke alle som har været med der, dog har indexfonde givet et stærkt afkast.

1 Reply Last reply
          0
          • B Offline
            B Offline
            Bullish

Us tech fik virkelig mange tæsk i 2022, og de steg igen i 2023. Så jeg har egl. bare holdt fast i strategien. Supplerede lidt i meta og nvidia.

1 Reply Last reply
            0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
            • First post
              Last post
            0
            • Debatforum
            • Seneste
            • Populære
            • Bruger