Anavex Dialog med EMA om godkendelse af 2-73 i Alzheimer!!!
-
Trainguy er en af de dygtige skribenter der.
Ihub er helt håbløs nu, gider ikke at læse om deres skænderier.
Ja hvis Anavex fik en store partner ind nu ville det værre helt fantastisk, de har FDA's øre.
Lad os håbe at de har gang i nogle forhandlinger med en partner eller 2. -
I onsdag deltog FDA chefen i en seance hos National Press Club. Her nævnte han bla LLY Donanemab i positive vendinger, så det lyder ret sandsynligt der kommer en godkendelse lige rundt om hjørnet.
FDA Commissioner Rob Califf took the podium Wednesday afternoon at the National Press Club, offering up more warnings about misinformation leading to declining vaccine uptake, and his usual quips about declining life expectancy.
Later in the hour-long conversation, on a question on Biogen's Aduhelm, the first Alzheimer's drug that won accelerated approval in 2021 and has recently been offloaded by Biogen, Califf admitted it was a "creative regulatory decision."
But he added that there are now two drugs - presumably Biogen and Eisai's fully approved Leqembi (lecanemab) and Lilly's likely soon-to-be approved donanemab - "that have met the full criteria" for approval. But he qualified that statement, adding, "Well, one has met the full criteria and one is under review, but the published evidence looks good."
Men en ting der også lige slog mig. Kan se der tales om årlig priser på $20-30.000 per patient.
Det pris niveau gør at de af flere årsager, skal håbe på novo fejler deres 2 store AD forsøg. 2 forsøg der med hver 1800 patienter på Rybelsus 14mg, der rapportere data 2. halvår 2025.
For modsat ozempic/Wegovy, hvor Novo ændrede dosis niveau på wegovy vs Ozempic, og dermed har gjort det muligt at tage 30% mere for wegovy, så er AD forsøgene med Rybelsus præcis samme 14mg dosis som til T2D. Det betyder prisen også vil blive den samme. Altså ca $950 per mdr.
Med den prisfastsættelse, så gælder det om at håbe den enten fejler fase 3 forsøgene eller Donanemab og 2-73 giver bedre resultater. Ellers tages der en del af markedsværdien af med en årlig pris i niveau $1.000-10,300
-
De havde emnet oppe i News, der blev spurgt til om man ville kende svaret, nu der ikke var nogen behandling tilgænglig !
Ja ville men kende svaret? og resultatet var ikke 100% men 80% for at du havde risikoen, altså ikke sikkert du nogle sinde ville få sygdommen, selv om du lå i risikofeltet.
Mvh
-
Man kan jo håbe, at man får Alzheimer, så man ikke kan huske at have investeret i avanax

-
Lad os nu se hvad der kommer af nyheder.
Uden nyheder har shorterne gode arbejdsbetingelser.
Jeg benytter lejligheden til at flytte mine anavex aktier ud fra et selskab til privat eje. Det bliver forhåbentligt aldrig billigere

Mon ikke der lå et lille hint i regnskabet, idet der ikke blev solgt nævneværdige aktier af selskaber. Man fastholdt ikke cash positionen, som man har gjort i mange år.
-
-
Der er mange teorier i gang pt. En går på at 3-71 er det næste vi nu skal have på programmet, de næste 3 år frem i tiden, kommer vi til at høre om vidunder middelet uden reelle afsluttende data/Peer R. Og i mens kan Missling og Co. Hæve en dejlig års løn. Det jo ikke helt i hegnet, det eneste men er, at der kommer ikke til at gå 3 år med ventende data fra allerede afsluttede pakker, det er der ingen der hopper på, medmindre vi alle er kommet videre, og nye aktionærer er de næste bates.
Ikke mine ord, bare en nogenlunde gengivelse fra anden site, hvor frustrationerne efterhånden er kraftig fremskredne, selv for aktionærer som har været med i årevis.
Man kan jo gætte sig til en god Peer R giver 200% hvor er kursen så.....
Søndags konspirationsteori
Mvh
-
Det eneste jeg har valgt at forholde mig til nu, er det FAKTUM, der er fremsendt en ansøgning til EMA, som har BEKRÆFTET at have modtaget en sådan, og at vi ved at EMA vil fremsende en præliminær vurdering af det fremsendte materiale senest 120 dage efter at have modtaget ansøgningen. Hvis man derefter intet hører fra Anavex vil jeg selv overveje om jeg beholde min position eller realisere mit tab der p.t. er ca. 100K.
-
Hvis man vælger at lytte til selskabet og dets cc og pr så er der ikke så meget støj.
De har ikke afleveret ansøgning til EMA endnu - de er i gang med det.
Hvis en del i ledelsen har udnyttet warrants med strike i $5,36 et år før udløb så må man tro, at de venter nyheder snarest. Det hævdes på Stockwits af flere. Men jeg har ikke set nogle officielle papirer på det endnu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind