Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Dialog med EMA om godkendelse af 2-73 i Alzheimer!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
412 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    Milito
    wrote on sidst redigeret af

I øvrigt, så ønskes i alle herinde en rigtig god jul og jeg takker jer oprigtigt for de mange gode informationer og refleksioner som i deler herinde.

Uanset hvilke(t) synspunkt(er), som vi måtte have til Anavex-casen, så kan vi vel alle blive enige om, at vi til næste jul må være blevet en hel del klogere.

Året 2023 har set med mine Anavex-øjne været en halvlang ørkenvandring. Spørgsmålet er så om dette skal ses i et lys af, at vi er på den helt rette vej mod den lækre oase eller om det blot er et fatamorgana. Afstanden kan ikke være helt så lang endnu. Vi får at se hvad der sker 🙂

1 Reply Last reply
    5
    • B Offline
      B Offline
      Boersboe

tp
      Min pointe var at mit gæt er lige så godt som alle andres. Og hvis man endelig skal gætte, hvad så med at gøre gættet så kvalificeret som muligt.

@solsen
      Jeg er blevet træt af de mange gætterier og den konspirationsteoretiske tilgang med sammenkædning af påstande og reelle udtalelser. Det gavner ingen og skaber eventuelt dårlig grundlag for nye investorer.

@Bioshare
      Jeg har reduceret. Som anført tidligere er teorien glimrende - casen dårligt eksekveret.

Med ovenstående forlader jeg "debatten" om Anavex. De seneste mange indlæg har ikke skabt nogen ekstra værdi. Tværtimod er der tiltagende støj. Jeg vil gerne takke Tasso1 for at henlede min opmærksomhed på Anavex for nogle år siden. Måske det kan generere lidt ekstra indtjening. Om ikke andet har den lært mig lidt om tålmodighed ifm biotech investering :).

Også tak til troldmanden for hvad anser som kompetente investor indspark.

God jul og godt nytår. Krydser fingrene for anavex når i mål.

1 Reply Last reply
      5
      • K Offline
        K Offline
        Klarussen

Det er efterhånden en meget lang tråd. Grundet interessen kunne vi måske venligst bede Helge åbne en chat-gruppe for Anavex?

1 Reply Last reply
        4
        • B Offline
          B Offline
          BioShare

Det var en skam Boersboe (omend noget melodramatisk) for jeg synes ofte du har nogle ret gode input/pointer. Jeg har været aktiv investor indenfor biotek i rigtig mange år, og bliver træt af analogi fra cykelverdenen for at "jeg skal kunne forstå" casen. Realiteterne her er, at vi venter på nyt (og en ordentlig validering af casen) - og ja, ventetiden afføder naturligvis et utal af "teorier" og spørgsmål...men det er vel ikke det, som skal få dig til at forlade debatten. Vel fair at folk byder ind med et gæt (og håb hvor naivt det end måtte være - og dit bidrag er også et gæt i mængden. Hvis det er noget jeg har skrevet, skal jeg hermed undskylde. Jeg er helt enig med dig i, at kommunikationen fra Anavex er under al kritik, og hastigheden er sneglefart (hvilket sandsyndligvis også er årsagen til den manglende kursudvikling..opadgående). Der kan være et hav af grunde til den langsomme udvikling, og jeg er selv sikker på, at det skyldes komplekse data sammenholdt med data om genom (ny viden og ikke veldokumenteret...er jo hele pointen). Men præcis den del er du jo mester i. Mit spørgsmål til dig var derimod gående på, hvorfor du har valgt at beholde ALT for mange aktier, når du nu er kraftigt funderet i videnskab? Alt du skriver tilsiger da, at du tager en fin gevinst nu - i stedet for at gå efter et kæmpe tab - der må være et eller andet i casen, som fortsat giver dig lyst til at være i aktien. Uanset Glædelig Jul og Godt Nytår! 🙂

1 Reply Last reply
          12
          • K Offline
            K Offline
            Klarussen

Jeg er helt enig. Ingen grund at trække sig. Keep up the good work. Der skal være plads til uoverenstemmelser og forskellige holdninger. Det er det der går sitet her til noget ekstraordinært. Det er overordentligt nyttigt for eksisterende og kommende investorer uden den helt store indsigt i detaljerne at få del i de velbegrundede overvejelser for/imod køb ind i selskabet. Tak til alle som deltager.

1 Reply Last reply
            9
            • K Offline
              K Offline
              Kikl

Som een de trofaste læsere af denne tråd vil jeg sige glædelig jul og tak for alle jeres spændende indlæg.
              Om tråden er lang eller kort betyder ikke noget. Når der kommer en besked som mail om ny kommentar , kan jeg trykke mig direkte ind til den nye kommentar .
              Kloge ord kan jeg ikke supplere med om Anavex. Tænker bare, at hvis det var privat , at nogen ikke overholdt deadlines, var jeg stået af for lang tid siden. En spændende rejse har det i hvert fald været hidtil. Tak for den og Godt Nytår.

1 Reply Last reply
              6
              • T Offline
                T Offline
                Trader17

Stort tak til alle herinde for en fantastisk debat.
                Jeg bidrager ikke med det store da min viden simpelthen ikke er til det. Men i kan tro at jeg læser hvert et ord der bliver skrevet og det er dejligt at i på en saglig måde kan forklare og oplyse sådan en som mig og selvfølgelig andre om tingenes tilstand.
                Synes det er ærgeligt at debatten er kørt lidt af sporet. Synes også der er blevet langet ud efter folk, hvilket jeg synes er total unødvendigt. Enhver mand har ret til at have sine holdninger og håb.
                Der er nogle som undskyld mig gerne vil fremstå som eksperter og vil tale andre ned. Det skal de ikke, men i stedet komme med deres egne beretninger og holdninger uden at lange ud. Og helt ærligt der er sku ingen der ved præcist hvilken vej det går.
                Anyways, husk julen er tilgivelsens tid. Så skal vi ikke alle give hinanden et klap på skulderen og sige skidt-pyt 🙂
                Vil lige sige stor tak til Tasso og Solsen for deres store stykke arbejde her på sitet. Også tak til Helge for at køre sitet.
                Jeg vil ønske jer alle en glædelig jul og et godt nytår.
                Forhåbentligt er fantastisk Anavex år hvor vi får svesken på disken, og får nogle reele data vi kan forholde os til.
                Mvh Peter aka Trader17.

1 Reply Last reply
                13
                • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                  Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                  Helge_LarsenPI-redaktør

Klarussen, Historisk har Anavex-tråde altid været megalange. Det har fungeret fint gennem årene. Husk at du kan slå notifikation til og få besked om nye indlæg.

Der har aldrig været stemning for en Anavex-chat blandt de førende skribenter. Heller ikke da spørgsmålet var til drøftelse her i efteråret.

1 Reply Last reply
                  4
                  • SolsenS Offline
                    SolsenS Offline
                    Solsen

Nyt fra Mayomobile

Link Preview Image
                    The new Google Sites

favicon

(www.sotcanalytics.com)

1 Reply Last reply
                    9
                    • K Offline
                      K Offline
                      Klarussen

Super Solsen, tak for det og dit utrættelige arbejde for os andre investorer

1 Reply Last reply
                      8
                      • SolsenS Offline
                        SolsenS Offline
                        Solsen

Vi skal ikke gentage EI.

Vi har alle forskellige tilgange og jeg respekterer alle også selv om man er kritisk.

Beklager hvis jeg har stødt nogen.

Anavex har kunnet gøre mange ting meget bedre. Men de er ikke Biogen eller andet BigPharma og har begrænsede ressourcer.

Jeg giver boersboe ret i, at vi skal have et peer review på banen før vi overgiver os til næsegrus beundring af hvad Anavex har opnået.

Ikke mindst ville det være fantastisk for patienterne, hvis det jeg tror holder hele vejen. Alzhiemers, parkinson etc er rædsomme sygdomme.

Som jeg tidligere har skrevet så håber jeg, at de sidste dage af året giver denne klarhed og at julefreden herefter sænker sig på PI.

God jul igen !

1 Reply Last reply
                        14
                        • A Offline
                          A Offline
                          Akku

Det er godt der bare er dem der er meget positivt og dem der er kritisk så alle synspunkter kommer frem.
                          God jul til alle.

1 Reply Last reply
                          8
                          • F Offline
                            F Offline
                            Fandel

Tak og i lige måde igen Tolsen...

1 Reply Last reply
                            4
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen

Piotr har bedrevet et skriv:

https://c10.patreonusercontent.com/4/patreon-media/p/post/95223139/53b9680cfeeb4b619b4bceba7ce28e98/eyJhIjoxLCJwIjoxfQ%3D%3D/1?token-time=1703808000&token-hash=eYV81yZ-a9-5qlTFSVAE7duTb-7UnxZooXtJF4uFq6k%3D

Det kræver nok mere end en gennemlæsning 🙂

Men hans konklusion er klar.

1 Reply Last reply
                              13
                              • K Offline
                                K Offline
                                Kyed01

Jeg er meget ked af hvis jeg har været medvirket til at nogle forlader tråden, det var bestemt ikke meningen.
                                Der skal selvfølgelig værre plads til alle uanset deres mening.
                                Jeg vil også afholde mig fra at poste indtil der forhåbentlig kommer nyheder med kød på.

1 Reply Last reply
                                4
                                • L Offline
                                  L Offline
                                  lossen

Stor tak til Tasso1, som har henledt min opmærksomhed på denne spændende aktie, og som gennem årene utrætteligt har forsynet sine lange tråde med relevante nyheder og synspunkter. Det vil jeg nødigt undvære i fremtiden!! Også tak til de andre positive nyhedsleverandører.
                                  Og så vil jeg også komme med en tak til skeptikerne, som har medvirket til, at jeg ikke har satset hele min formue i Anavex.
                                  Alle deltagere i Anavextrådene er særdeles nyttige for os amatørinvestorer, og mit håb i denne søde juletid er, at freden sænker sig og I alle vender tilbage til debatten.
                                  Der er ærlig talt alt for meget ufred i verden. Skal vi ikke vise et godt eksempel og slutte fred og genoptage den gode dialog, hvor man udtrykker sig afdæmpet og respekterer hinandens synspunkter?
                                  Aktien stiger og stiger, så alle burde være glade. Glædelig jul og godt nytår.

1 Reply Last reply
                                  16
                                  • TDT123T Offline
                                    TDT123T Offline
                                    TDT123

Dejligt at se at julestemning igen er ved at indfinde sig.

Jeg har stor respekt for alle, men særligt skal fremhæves Tasso1 Solsen Boersboe , og især de 2 første som har bidraget med utroligt meget gennem tiderne, om det så ender med nedtur eller optur, ændre intet på det udførte analyse/materiale/afsøgning mm. Arbejde der er lagt i de efterhånden mange og lange tråde.

Så håber sandeligt at nævnte, forbliver i tråden/trådene.
                                    Det gælder selvfølgelig alle andre også, som også er store bidragsydere.

Mvh

Torben

1 Reply Last reply
                                    15
                                    • K Offline
                                      K Offline
                                      Klarussen

En julegave fra Proinvestor kunne måske være en chatgruppe til Anavex? 🙂

1 Reply Last reply
                                      5
                                      • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                                        Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                                        Helge_LarsenPI-redaktør

Klarussen...Det ønske er gennem årene gentagne gange blevet afvist af skribenterne i aktien, som trofast har vedligeholdt de lange tråde med meget lange og kvalitative indlæg, som ikke er egnet til chats.

Den enorme trafik på Anavextråde gennem årene tyder på, at brugerne er tilfredse med formen.

1 Reply Last reply
                                        16
                                        • F Offline
                                          F Offline
                                          Fandel

Glædelig jul Lossen og tak for et fint indlæg...

1 Reply Last reply
                                          4

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger