Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Dialog med EMA om godkendelse af 2-73 i Alzheimer!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
412 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • SolsenS Offline
    SolsenS Offline
    Solsen
    wrote on sidst redigeret af

https://fb.watch/p6r3QfzTNw/?

https://fb.watch/p6r6OSkjbX/?

https://fb.watch/p6rcDO-8nR/?

1 Reply Last reply
    7
    • troldmandenT Offline
      troldmandenT Offline
      troldmanden

Solsen det der indirekte bliver skrevet, er at det ene selskab har en mcap på $14 mia og det andet selskab (mcap $800 mio)kan om få mdr stå i samme situation, med en accepteret ansøgning, men endda i en endnu større indikation.

Det er da en direkte kobling til at Anavex om få mdr kan blive 20x mere værd. Det er DET jeg opponere imod.

Der fortages NUL reel sammenligning af det kliniske datasæt vs konkurrence situationen,(i forhold til indbyrdes mcap muligheder) og derfor bliver det irrelevant med den kobling. Og det ændre mekanisme ikke noget på. Deraf mit cykelhold analogi.

Jeg har skrevet adskillige gange at jeg ikke aner om 2-73 bliver godkendt eller ej. Men der er en række specifikke årsager til det indbyrdes mcap mellem Anavex og Karuna er som det er. Og det er meget andet end "blot" en accepteret ansøgning af myndighederne.

1 Reply Last reply
      3
      • SolsenS Offline
        SolsenS Offline
        Solsen

Indenfor måske et år står Anavex måske med markedsgodkendelse i Europa i Alzheimers med 7 mio desperate patienter.

Hvor mon marketcap så er ?

Endelig har Anavex mange mulige indikationer, hvor bl.a. 2-73 virker på flere meget vanskelige CNC sygdomme og genfejls relaterede sygdomme (rett etc).

Så lavinen kan ret hurtigt rulle, idet forsøg indenfor disse sygdomme ikke vil strække sig over ret lang tid.

Karunas stof der står foran en evt. godkendelse har PDUFA dato i september 2024. Anavex kan havne i en situation ikke langt efter.

Hvis man læser mellem linierne så er dialogen med fda pågående. Missling nævner, at OLE forsøget er en del af pakken siger han. Det slutter medio 2024, men det er jo ikke givet, at det er de data, der skal.bruges. Det kunne snarere være data på de pts, der deltog i hovedforsøget med høj dosis, hvor man nok vil være interesseret i eksempelvis samme langtidsdata, som de havde på Lecanemab. Og de data var til rådighed medio 2023.

Derfor kan "datapakken" til fda også være færdig.

Jeg vil påstå, at kursen på Anavex ikke er korrekt og groft manipuleret af shorterne. Jeg tror dog shorternes dage snart er talte.

Men jeg kan dog blive snydt 🙂

1 Reply Last reply
        12
        • V Offline
          V Offline
          vestasfan

Mulig EMA godkendelse, kun positive data sæt, markante resultater i forholdt til Placebo osv osv. Alligevel bøvser kursen rundt omkring de 9 dollar. Over et år siden CTAD blev fremlagt., (som blev hastet igennem så de var klat til konferencen). I hele 2023 har det været meget selektivt hvad Missling og Co. syntes vi andre skal vide. Hvad skal vi tro på??

1 Reply Last reply
          6
          • SolsenS Offline
            SolsenS Offline
            Solsen

Misling har sagt, at han vil overraske markedet.

Han og vi andre er godt trætte af manipulation fra AF m.fl. og den kendsgerning, at kursen bliver banket på plads, hver gang der kommer en god meddelelse.

Men de opnår det de vil nemlig, at skabe tvivl om det hele.

Peer review artiklen skulle være på vej med en ukendt offentliggørelsesdato.

Der gættes på at det er denne publikation artiklen kommer i:

Just a moment...

favicon

(alz-journals.onlinelibrary.wiley.com)

December udgaven er endnu ikke udgivet, men må jo være tæt på. Husk det er kun et gæt på Stockwits.

1 Reply Last reply
            9
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen

Lidt om godkendelsesprocessen i EMA of FDA

Link Preview Image

Tror sq jeg har knækket koden...

Alzheimers tidsskriftet som det gættes peer review artiklen kommer i blev sidste år udgivet den 30. december.

Anavex IR har sagt til en spørger, at de den 30. december enten udsender en PR eller udgiver en 8k (SEC dokument)

Og så er Anavex's nyudnævnte bestyrelsesfmd for scientific board tilknyttet tidsskriftet - jf deres meddelelse fra september:

"Dr. Sabbagh is a leading investigator of many prominent national Alzheimer's prevention and treatment clinical trials. He serves on the editorial boards of the Journal of Alzheimer's Disease and Alzheimer's and Dementia: Translational Research & Clinical Interventions. He is the editor-in-chief of Neurology and Therapy. Dr. Sabbagh is a prolific author who has written and edited books on Alzheimer's disease and has contributed to hundreds of medical and scientific articles."

Mon ikke han er blevet interesseret i at være hos Anavex efter at have læst artiklen - der er indgivet senest 25. Juli 2023 og ham kommer med i september 2023.

Altså 30. December 😉

1 Reply Last reply
              14
              • SolsenS Offline
                SolsenS Offline
                Solsen

Lige som supplement - den 30. december er en lørdag.

Så ikke nogen kurspåvirkning i 2023 🙂

God jul herfra 🙂

1 Reply Last reply
                12
                • S Offline
                  S Offline
                  Steen 0

Så slipper vi da for evnt. skat på aktiesparekontoen m.v.
                  🙂 Godt tænkt Solsen, håber du får ret!

1 Reply Last reply
                  9
                  • F Offline
                    F Offline
                    Fandel

Tak i lige måde Solsen...

1 Reply Last reply
                    6
                    • M Offline
                      M Offline
                      Milito

Lad os da håbe på at det bliver den 30 december 2023.

"Anavex IR har sagt til en spørger, at de den 30. december enten udsender en PR eller udgiver en 8k (SEC dokument)"

Det virker som en mærkværdig udmelding at give til en enkel spørgsmålsstiller(?)

1 Reply Last reply
                      4
                      • SolsenS Offline
                        SolsenS Offline
                        Solsen

Ja og det fik mig til at finde det originale spørgsmål.

Link Preview Image
                        Alex Renard (@alexrenard07) | Stocktwits

@Blarcamesine @renoit7 sorry it logged me in under an old account. No the actual email you’re sharing is the email Andrew sent to me, you just have a picture of it

favicon

Stocktwits (stocktwits.com)

Datoen Anavex oplyser er den 31. December. Jeg huskede forkert. Så kan udgivelsen af journalen kan jo også være den 31. December.

Stockwits skribenter har fejlagtigt troet, at det var noget fra fda, der var i vente inden årets udgang.

Det IR mener der afklares den 31. er endpoints - Missling hævder sammen med IR, at de er nået. Men vi har endnu ikke set data på ADL. Jeg tror, at de vil være signifikante i 50 mg gruppen. Og denne arm er ikke offentliggjort kun puljede data fra 30 og 50 mg armene.

I peer review artiklen kommer 50 mg armen seperat. Og med et gæt på, at det bliver i weekenden 30.-31. December.

Altså inden udgangen af 2023 som lovet af Anavex.

1 Reply Last reply
                        6
                        • SolsenS Offline
                          SolsenS Offline
                          Solsen

Denne kopi af mail mellem IR og en investor:

https://sih-st-charts.stocktwits-cdn.com/fit-in/500x0/filters:quality(75)/production/original_555483721.png

Selvfølgelig med risiko for at den er fake.

Men tingene passer meget godt sammen til tesen om den 30.-31. December.

1 Reply Last reply
                          6
                          • M Offline
                            M Offline
                            Milito

Linket til mailen virker ikke, men jeg formoder at det er den som man kan se i linket til forummet hos Stocktwits.

1 Reply Last reply
                            2
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen

Korrekt, det fremgår af tråden.

1 Reply Last reply
                              4
                              • B Offline
                                B Offline
                                Boersboe

Anavex
                                @flere; herunder Solsen

Der er godt nok mange gætterier nu. Det er man selvfølgelig velkommen til, men man skal godt nok træde varsomt. Jeg anser risikoen for at se mindre heldig ud for ret stor. Primært set i lyset af Anavex' evne til at overholde egne deadlines og udmeldinger.

Det er i min optik helt afgørende for investorernes/folks tillid til Anavex, at de får deres data blåstemplet af ikke-involveret part. Om det lader sig være et regulatorisk organ, et velanset tidsskrift eller en partner er i min optik ligegyldigt. Deres tilgang og data skal bare bekræftes af andre end dem selv, og det er det ikke blevet på noget tidspunkt. Der er dyrestudier m.m. der viser en effekt. Deres præsentation af data ser lovende ud, men gennemgang af metode + statistik er nærmest ikke-eksisterende. Jeg er kraftigt funderet i videnskab, hvorfor ovenstående mangler på nuværende tidspunkt i Anavex' historie får alle advarselslamper til at blinke.

Dertil kommer alle de de vage udmeldinger, de sene udmeldinger (hvor investorer selv finder nyheder hist og pist...!) og løse løfter. Sidste nye løfte er jo ansøgning til EMA. Nuvel, men hvornår kommer den ansøgning så? Er det 2025? 2026? 2024 virker jo slet ikke muligt, når nu Anavex har brugt 1 år på blot én peer-review artikel. Eller ja, kommer der til at gå 1 år? Vi har jo ikke set den endnu. Jeg ved ikke om Anavex har lovet videnskabelige artikler tidligere?
                                Nogle af jer gætter på Alz artikel den 30 eller 31. december? Jeg håber I får ret, men nu da vi alligevel skal gætte på en dato i december, så er fredag d. 29. december vel den mest oplagte? Der skal jo alligevel være en på forlaget der trykker "publish". Det gøres vel hellere om fredagen end om lørdagen?

Jeg tror ikke på der kommer mere i år - de misser igen egen deadline. EMA tror jeg ikke på før jeg ser det. Den store overraskelse? Var det ikke bare, at de agter at ansøge EMA om godkendelse? Igen - ingen tidshorisont.

Jeg har solgt lidt ud. Jeg har stadigvæk ALT for mange aktier i selskabet. Indtil videre med god fortjeneste. Så må vi se om jeg kommer ud med skindet på næsen eller jeg skal grave ud til en pengetank. Jeg aner ikke hvad der kommer til at ske, men aktuelt er jeg på 80/20 - 80% at jeg slipper ud uden et stort tab.

God jul.

1 Reply Last reply
                                13
                                • SolsenS Offline
                                  SolsenS Offline
                                  Solsen

Boersboe nu prøvede jeg at finde datoen, hvor du/vi kunne forvente udgivelse af den ventede peer review artikel.

Og du ender med at advare mig imod at se mindre heldig ud. Du ved jo nok hvad en tese betyder.

Livet er ikke nemt.

God jul.

1 Reply Last reply
                                  10
                                  • T Offline
                                    T Offline
                                    TP 0

Boersboe fedt du advare mod at gætte og du så selv vælger at gøre det i samme opslag.

1 Reply Last reply
                                    8
                                    • S Offline
                                      S Offline
                                      Steen 0

Hvis man ser på insiderhandler, er flere af de ansatte holdt med systematisk at sælge tildelte aktier: https://www.secform4.com/insider-trading/1314052.htm

1 Reply Last reply
                                      8
                                      • M Offline
                                        M Offline
                                        Milito

Velkommen til Proinvestor TP 🙂

1 Reply Last reply
                                        3
                                        • B Offline
                                          B Offline
                                          BioShare

Boersbo...fint indlæg. Ja det ene gæt kan vel være lige så godt som det andet 😉 Hvad der undrer mig er, at du alligevel holder fast i din position...du er jo kraftigt funderet i videnskab - og sidder nu og venter på et stort tab med ALT for mange aktier!? Du kan komme ud nu med en god fortjeneste skriver du...ja, jeg forstår det simplethen ikke. Jeg synes rigtig godt om, at debatten er nuanceret, og jeg kan sagtens tåle at høre bekymringer, forbehold og advarsler...men tingene skal hænge sammen.

1 Reply Last reply
                                          6

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger