Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Rtx Køb ?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
14 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • TeamGarlicT Offline
    TeamGarlicT Offline
    TeamGarlic
    wrote on sidst redigeret af
    #2

    Hvad er din erfaring med effektive handelssignaler, når RTX på ugecharten måske nærmer sig en bund i MACD og RSI14 på 36. Det er rent bundfiskeri, da alle MA's er langt væk.
    Jeg kender en del til MarketTimers strategi og det er jo en strategi på positive signaler om fortsættelse.
    Bare nysgerrig 🙂
    Jeg kunne godt finde på at tage en post i håb om kontakt til MA's og opadgående MACD. Men det er mere spekulation end investering i mine øjne.
    Fortsat god sommer!

    1 Reply Last reply
    2
    • TheNoteT Offline
      TheNoteT Offline
      TheNote
      wrote on sidst redigeret af
      #3

      Rtx.

      Ang. Markettimer er min strategi vidt forskellig. Jeg opererer med væsentlig færre aktier og forsøger at have et indgående kendskab til disses FA.

      Her et ugechart, læg mærke til macd:

      https://invst.ly/10qykm

      og her et dagschart hvor den stigende Rsi er synlig:

      https://invst.ly/10qyor

      ser vi på MA'er er vi på vej mod et "lille golden cross". altså opkrydning af ma50 af ma20.

      https://invst.ly/10qyz8

      Så jeg anser interessen for stigende og sammenholdt med en fremskrivning af diverse nøgletal ( investing.com/pro ) som angiver 160 som gns. kurstarget ser jeg, og ikke mindst professionelle værktøjer, et væsentligt potentiale i aktien såvel kort som langsigtet.

      Jeg anser et target mellem 120 og 140 som stærkt realistisk.

      Mvh

      1 Reply Last reply
      2
      • K Offline
        K Offline
        KyleBass
        wrote on sidst redigeret af
        #4

        "for hovedparten af analytikerne ..."

        Hvilke analytikere dækker RTX med fair værdi/kursmål?

        1 Reply Last reply
        2
        • K Offline
          K Offline
          KyleBass
          wrote on sidst redigeret af
          #5

          Fandt selv svaret:

          Link Preview Image
          Investor Relations

          Find company announcements, share info, major investors, analyst coverage, IR policy and IR contacts.

          favicon

          RTX (www.rtx.dk)

          Og han er for øvrigt betalt af selskabet - så længe han skriver pænt om dem 😉

          1 Reply Last reply
          3
          • TheNoteT Offline
            TheNoteT Offline
            TheNote
            wrote on sidst redigeret af
            #6

            Rtx Telecom, den pågældende analytiker har iøvrigt kurstarget 240+. Jeg henviser primært til computerberegningerne på Investor.com PRO. Her har man adgang til adskillige simulerede beregningsmodeller og gns. af disse viser ca. 160. ABG Sundal dækkede en overgang med kurstargets 230-250. Og siden disse er den årligs omsætning steget stille og roligt selvom "kvartals" ting herunder Corona/supply har forstyrret.

            Investing.com PRO har iøvrigt pt. ½ pris på et abonnement kr. 699,- Som amatør kan jeg kun sige at det har været alle pengene værd da man får nye synsvinkler på ALLE sine aktier. Og nej, jeg får ingen provision ! 🙂 Det gode er at det er computer beregninger. Udfra DET må man så selv korrigere for " det virkelige liv" . Til gengæld er bias meget lille.

            Mvh.

            Ps:

            Link Preview Image
            RTX - Dansk teknologi på midcap - Unge Investorer

            Har du overvejet at købe aktier i RTX? I dette indlæg kigger vi nærmere på RTX-aktien, og kigger blandt andet på selskabets målsætninger.

            favicon

            Unge Investorer (www.ungeinvestorer.dk)

            Link Preview Image
            Investeringsbank løfter RTX-kursmål 10 pct.

            Nørresundby-virksomheden RTX får løftet sit kursmål af investeringsbanken ABG Sundal Colllier.

            favicon

            (itwatch.dk)

            1 Reply Last reply
            2
            • TheNoteT Offline
              TheNoteT Offline
              TheNote
              wrote on sidst redigeret af
              #7

              Rtx, Peter Røbke i millionær klubben.

              https://www.euroinvestor.dk/podcast/millionaerklubben-rtx-og-
              teknologisk-udvikling

              ( https://www.euroinvestor.dk/markeder/aktier/rtx-as/74116 )

              Sorry ...........

              OBS - SKAL BEKLAGE AT OVENNÆVNTE LINK FØR DEN 6.TE MAJ ÅBENBART ER DØDE.

              Jeg beklager.

              Mvh

              1 Reply Last reply
              1
              • TheNoteT Offline
                TheNoteT Offline
                TheNote
                wrote on sidst redigeret af
                #8

                Rtx, Analyse fra Danske Bank, biased eller ej 🙂

                Danske Bank Research

                favicon

                (research.danskebank.com)

                Rtx finansiel info:

                Link Preview Image
                RTX Investor Relations

                RTX investor relations, current and historic financials, corporate governance, applicable reporting and policies, and investor calendar.

                favicon

                RTX (www.rtx.dk)

                Mvh

                1 Reply Last reply
                1
                • K Offline
                  K Offline
                  KyleBass
                  wrote on sidst redigeret af
                  #9

                  Gør som han siger - eller gør som han gør?

                  114249_rtx_ca_no_15_2023_120523_notification_of_transaction.pdf

                  1 Reply Last reply
                  2
                  • TheNoteT Offline
                    TheNoteT Offline
                    TheNote
                    wrote on sidst redigeret af
                    #10

                    Rtx, Peter Røbke har altid solgt sine tildelte aktier da han opfatter dem som en del af sin aflønning. Deri er der intet nyt.

                    1 Reply Last reply
                    2
                    • K Offline
                      K Offline
                      KyleBass
                      wrote on sidst redigeret af
                      #11

                      Det var jeg ikke opmærksom på.
                      Vel ok hvis han er konsistent med det.

                      Jeg ville dog være mere begejstret for en CEO der demonstrerede commitment til selskabets fremtid og alignment med aktionærerne ved at investere sammen med aktionærerne.

                      En anden ting er at, de aktier han sælger nu er optjent ved det program der blev annonceret for 3 år siden, da aktien lå i 200 kr. Altså har han fået foræret en portion aktier som han casher ind på samtidig med at halvdelen af aktionærernes værdi er forduftet.

                      Burde det program ikke ses efter i sømmene?

                      1 Reply Last reply
                      3
                      • TheNoteT Offline
                        TheNoteT Offline
                        TheNote
                        wrote on sidst redigeret af
                        #12

                        Rtx, optimering skal en bestyrelse altid være åben for. Men det skal ikke overskygge at markedets prissætning forkert. Det er bare at se på nøgletallene. Aktien er kraftigt oversolgt og direkte billig.

                        Mvh

                        1 Reply Last reply
                        1
                        • bgadkB Offline
                          bgadkB Offline
                          bgadk
                          wrote on sidst redigeret af
                          #13

                          Det lyder som et skidt program. Aktier bør gives som optioner til dagskurs, som så kan indløses efter x antal år. Hvis kursen stiger, så får medarbejderen noget ud af det. Hvis ikke, ja - så er de intet værd, men du har heller ikke "fortjent" nogen ekstra belønning fra aktionærerne.

                          Det andet med almindelige aktier, er der ingen grund til. Så hellere reel løn.

                          1 Reply Last reply
                          1
                          • TheNoteT Offline
                            TheNoteT Offline
                            TheNote
                            wrote on sidst redigeret af
                            #14

                            Rtx, det ser ud til at udsalget er slut og teknisk set er aktien så småt ved at komme ud på den anden side. Dermed kunne værdisætningen måske påbegynde en normalisering som ovenfor anført. Så hold øje !

                            🙂

                            Mvh

                            1 Reply Last reply
                            1
                            • TheNoteT Offline
                              TheNoteT Offline
                              TheNote
                              wrote on sidst redigeret af
                              #15

                              Rtx, chokmelding - fastholder forventningerne !! med baggrund i eksplosiv vækst i USA. Uagtet at de europæiske markeder som forventet er bremset op, har væksten i USA oversteget alle forhåbninger og får Rtx til at fastholde.

                              Man må spørge om så ikke det voldsomme kursfald fra kurs 140-160 området i den sidste tid er temmelig uberettiget ?

                              Imho.

                              Link Preview Image
                              Maintaining ambitious revenue and EBITDA guidance

                              favicon

                              Nasdaq Company News (view.news.eu.nasdaq.com)

                              Præsentation:

                              Link Preview Image
                              Events and Presentations

                              Overview of investor related events and presentations.

                              favicon

                              RTX (www.rtx.dk)

                              Mvh

                              1 Reply Last reply
                              1

                              Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                              Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                              With your input, this post could be even better 💗

                              Tilmeld Log ind

                              • Log ind

                              • Har du ikke en konto? Tilmeld

                              • Login or register to search.
                              • First post
                                Last post
                              0
                              • Debatforum
                              • Seneste
                              • Populære
                              • Bruger