Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Rtx Køb ?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
14 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • K Offline
    K Offline
    KyleBass
    wrote on sidst redigeret af
    #5

    Fandt selv svaret:

    Link Preview Image
    Investor Relations

    Find company announcements, share info, major investors, analyst coverage, IR policy and IR contacts.

    favicon

    RTX (www.rtx.dk)

    Og han er for øvrigt betalt af selskabet - så længe han skriver pænt om dem 😉

    1 Reply Last reply
    3
    • TheNoteT Offline
      TheNoteT Offline
      TheNote
      wrote on sidst redigeret af
      #6

      Rtx Telecom, den pågældende analytiker har iøvrigt kurstarget 240+. Jeg henviser primært til computerberegningerne på Investor.com PRO. Her har man adgang til adskillige simulerede beregningsmodeller og gns. af disse viser ca. 160. ABG Sundal dækkede en overgang med kurstargets 230-250. Og siden disse er den årligs omsætning steget stille og roligt selvom "kvartals" ting herunder Corona/supply har forstyrret.

      Investing.com PRO har iøvrigt pt. ½ pris på et abonnement kr. 699,- Som amatør kan jeg kun sige at det har været alle pengene værd da man får nye synsvinkler på ALLE sine aktier. Og nej, jeg får ingen provision ! 🙂 Det gode er at det er computer beregninger. Udfra DET må man så selv korrigere for " det virkelige liv" . Til gengæld er bias meget lille.

      Mvh.

      Ps:

      Link Preview Image
      RTX - Dansk teknologi på midcap - Unge Investorer

      Har du overvejet at købe aktier i RTX? I dette indlæg kigger vi nærmere på RTX-aktien, og kigger blandt andet på selskabets målsætninger.

      favicon

      Unge Investorer (www.ungeinvestorer.dk)

      Link Preview Image
      Investeringsbank løfter RTX-kursmål 10 pct.

      Nørresundby-virksomheden RTX får løftet sit kursmål af investeringsbanken ABG Sundal Colllier.

      favicon

      (itwatch.dk)

      1 Reply Last reply
      2
      • TheNoteT Offline
        TheNoteT Offline
        TheNote
        wrote on sidst redigeret af
        #7

        Rtx, Peter Røbke i millionær klubben.

        https://www.euroinvestor.dk/podcast/millionaerklubben-rtx-og-
        teknologisk-udvikling

        ( https://www.euroinvestor.dk/markeder/aktier/rtx-as/74116 )

        Sorry ...........

        OBS - SKAL BEKLAGE AT OVENNÆVNTE LINK FØR DEN 6.TE MAJ ÅBENBART ER DØDE.

        Jeg beklager.

        Mvh

        1 Reply Last reply
        1
        • TheNoteT Offline
          TheNoteT Offline
          TheNote
          wrote on sidst redigeret af
          #8

          Rtx, Analyse fra Danske Bank, biased eller ej 🙂

          Danske Bank Research

          favicon

          (research.danskebank.com)

          Rtx finansiel info:

          Link Preview Image
          RTX Investor Relations

          RTX investor relations, current and historic financials, corporate governance, applicable reporting and policies, and investor calendar.

          favicon

          RTX (www.rtx.dk)

          Mvh

          1 Reply Last reply
          1
          • K Offline
            K Offline
            KyleBass
            wrote on sidst redigeret af
            #9

            Gør som han siger - eller gør som han gør?

            114249_rtx_ca_no_15_2023_120523_notification_of_transaction.pdf

            1 Reply Last reply
            2
            • TheNoteT Offline
              TheNoteT Offline
              TheNote
              wrote on sidst redigeret af
              #10

              Rtx, Peter Røbke har altid solgt sine tildelte aktier da han opfatter dem som en del af sin aflønning. Deri er der intet nyt.

              1 Reply Last reply
              2
              • K Offline
                K Offline
                KyleBass
                wrote on sidst redigeret af
                #11

                Det var jeg ikke opmærksom på.
                Vel ok hvis han er konsistent med det.

                Jeg ville dog være mere begejstret for en CEO der demonstrerede commitment til selskabets fremtid og alignment med aktionærerne ved at investere sammen med aktionærerne.

                En anden ting er at, de aktier han sælger nu er optjent ved det program der blev annonceret for 3 år siden, da aktien lå i 200 kr. Altså har han fået foræret en portion aktier som han casher ind på samtidig med at halvdelen af aktionærernes værdi er forduftet.

                Burde det program ikke ses efter i sømmene?

                1 Reply Last reply
                3
                • TheNoteT Offline
                  TheNoteT Offline
                  TheNote
                  wrote on sidst redigeret af
                  #12

                  Rtx, optimering skal en bestyrelse altid være åben for. Men det skal ikke overskygge at markedets prissætning forkert. Det er bare at se på nøgletallene. Aktien er kraftigt oversolgt og direkte billig.

                  Mvh

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • bgadkB Offline
                    bgadkB Offline
                    bgadk
                    wrote on sidst redigeret af
                    #13

                    Det lyder som et skidt program. Aktier bør gives som optioner til dagskurs, som så kan indløses efter x antal år. Hvis kursen stiger, så får medarbejderen noget ud af det. Hvis ikke, ja - så er de intet værd, men du har heller ikke "fortjent" nogen ekstra belønning fra aktionærerne.

                    Det andet med almindelige aktier, er der ingen grund til. Så hellere reel løn.

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • TheNoteT Offline
                      TheNoteT Offline
                      TheNote
                      wrote on sidst redigeret af
                      #14

                      Rtx, det ser ud til at udsalget er slut og teknisk set er aktien så småt ved at komme ud på den anden side. Dermed kunne værdisætningen måske påbegynde en normalisering som ovenfor anført. Så hold øje !

                      🙂

                      Mvh

                      1 Reply Last reply
                      1
                      • TheNoteT Offline
                        TheNoteT Offline
                        TheNote
                        wrote on sidst redigeret af
                        #15

                        Rtx, chokmelding - fastholder forventningerne !! med baggrund i eksplosiv vækst i USA. Uagtet at de europæiske markeder som forventet er bremset op, har væksten i USA oversteget alle forhåbninger og får Rtx til at fastholde.

                        Man må spørge om så ikke det voldsomme kursfald fra kurs 140-160 området i den sidste tid er temmelig uberettiget ?

                        Imho.

                        Link Preview Image
                        Maintaining ambitious revenue and EBITDA guidance

                        favicon

                        Nasdaq Company News (view.news.eu.nasdaq.com)

                        Præsentation:

                        Link Preview Image
                        Events and Presentations

                        Overview of investor related events and presentations.

                        favicon

                        RTX (www.rtx.dk)

                        Mvh

                        1 Reply Last reply
                        1

                        Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                        Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                        With your input, this post could be even better 💗

                        Tilmeld Log ind

                        • Log ind

                        • Har du ikke en konto? Tilmeld

                        • Login or register to search.
                        • First post
                          Last post
                        0
                        • Debatforum
                        • Seneste
                        • Populære
                        • Bruger