NKT
-
Hej
Jeg tænker det er et solidt firma, men jeg tænker også, at en aktietegning i dén størrelsesorden kan lægge et gevaldigt pres på kursen. Og det tænkte mange investorer åbenbart - kursen røg ned med elevatoren, -21% den sidste uge. Jeg tror mange venter på at kunne købe billigere tilbage ved en kommende aktietegning. -
Det er vel billige penge - da de jo ikke betaler udbytte.
Selv om den er faldet til en del er det vel ikke imponerenede indtjening?Denne unge mand har også et syn på sagen.
-
Årsagen til den blege bundlinie kan jo skyldes en række nødvendige investeringer; som er bekendtgjort. Men hvorfor ikke udnytte den option på 20% som er aftalt, for ved kommende Gf. at anmode om tilsvarende 25%? Der er indgået JV omkring Taiwan, så mit forsigtige gæt er ønske om produktion i U.S.A? Vi får se. Sidder på hegnet indtil videre.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind