A&O Johansen (PE=7-8) på Twitter?
-
Sandsynligvis drejer det sig om A&O Johansen og BEWI.
"Vi kommer också få hänga med till Danmark och Norge och bekanta oss mer med bygg, VVS och frigolit."
https://twitter.com/kalqyl/status/1620410522826084358
https://kalqyl.se/Kloakker er, som bekendt, "da shit" (pun intended).
"Cirka 60 procent af det danske spildevandssystem er i dag separatkloakeret. De resterende cirka 40 procent er fælleskloakerede. Det er primært i de ældre byer. Baseret på tal fra COWI vil det koste op mod 100 mia. kr., hvis alle kloaksystemer i Danmark skal separatkloakeres."
https://www.ft.dk/samling/20182/almdel/mof/bilag/114/2074975.pdf
Det blir mange brønde og mange km rør. Et eksempel:
https://bygtek.dk/licitation/12416
Løsningen:
Et område på størrelse med 25 fodboldbaner er siden januar blevet forvandlet fra bar mark til asfalteret oplagsområde for vores kunde AO i Horsens. Opgaven er udført til UG af dygtige fagentreprenører 💪 #AO365 #brdrAOjohansen #Arkil #ATcon | ATCON A/S
Et område på størrelse med 25 fodboldbaner er siden januar blevet forvandlet fra bar mark til asfalteret oplagsområde for vores kunde AO i Horsens....
(www.facebook.com)
-
AO:s selskabsværdi er idag kun 80 % højere end i 2007-2008.
At det ser anderledes ud i aktiegrafen er grundet store aktietilbagekøb (ca 50 % af de handlede aktierne).
AO-aktien bliver aldrig dyr.
#NordensBilligsteAktie
-
Nej, ikke PE-tunnel (polyethylen) fra Graf. Kun PP-tunnel (polypropylen).
I'll see myself out.
-
Dette er sandsynligvis godt nyt for A&O, eftersom A&O dækker VVS (inkl. ventilation) og el (og VA). Andre grossister er ofte kun VVS eller kun el.
https://installatørgruppen.dk/
https://dk.linkedin.com/in/lars-kestner-a132707?trk=public_profile_browsemap
Svenske Instalco er Installatørgruppens søster (samme far nemlig FSN Capital).
"Aktierna du ska äga i 20 år"
https://www.placera.se/placera/redaktionellt/2023/02/03/aktierna-att-aga-20-ar.plc.html
https://www.placera.se/placera/redaktionellt/2023/01/31/proppen-ur-for-vvs-bolaget.html
Eftersom VVS- og elgrossisten A&O Johansen er meget billigere end VVS- og elinstallatøren Instalco, er A&O Johansen sandsynligvis en endnu bedre aktie på kort og lang sigt.
Separatkloakering betyder for eksempel arbejde i decennier (ikke kun år).
-
Fra igår:
https://twitter.com/kalqyl/status/1622289288384716800
Informationen er ikke særdeles interessant, men svenske investorer synes i hvert fald at A&O er det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind