Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

A&O Johansen (PE=7-8) på Twitter?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
5 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • A Offline
    A Offline
    Aktie-Zlatan
    wrote on sidst redigeret af
    #1

    Sandsynligvis drejer det sig om A&O Johansen og BEWI.

    "Vi kommer också få hänga med till Danmark och Norge och bekanta oss mer med bygg, VVS och frigolit."

    https://twitter.com/kalqyl/status/1620410522826084358
    https://kalqyl.se/

    Kloakker er, som bekendt, "da shit" (pun intended).

    "Cirka 60 procent af det danske spildevandssystem er i dag separatkloakeret. De resterende cirka 40 procent er fælleskloakerede. Det er primært i de ældre byer. Baseret på tal fra COWI vil det koste op mod 100 mia. kr., hvis alle kloaksystemer i Danmark skal separatkloakeres."

    Just a moment...

    favicon

    (www.ft.dk)

    Det blir mange brønde og mange km rør. Et eksempel:

    Link Preview Image
    Licitation

    BygTek.dk bringer nyt om byggebranchen i kategorierne: Byggeri, Døre, Vinduer, EntreprenørMateriel, Facader, Gulve, Isolering, Tag, Værktøj og mere.

    favicon

    BygTek.dk (bygtek.dk)

    Løsningen:

    https://www.facebook.com/ATCON-AS-100999794583658/videos/1313017462773640/

    1 Reply Last reply
    2
    • A Offline
      A Offline
      Aktie-Zlatan
      wrote on sidst redigeret af
      #2

      AO:s selskabsværdi er idag kun 80 % højere end i 2007-2008.

      At det ser anderledes ud i aktiegrafen er grundet store aktietilbagekøb (ca 50 % af de handlede aktierne).

      AO-aktien bliver aldrig dyr.

      #NordensBilligsteAktie

      1 Reply Last reply
      2
      • L Offline
        L Offline
        Labredoor
        wrote on sidst redigeret af
        #3

        Kan du lave en PE tunnel graf?

        1 Reply Last reply
        0
        • A Offline
          A Offline
          Aktie-Zlatan
          wrote on sidst redigeret af
          #4

          Nej, ikke PE-tunnel (polyethylen) fra Graf. Kun PP-tunnel (polypropylen).

          Link Preview Image
          Infiltration tunnel 300

          The system which consists of one or several tunnel modules and two end plates can be extended at will. ✓ Vehicle loading ✓ one module is only 11 kilos

          favicon

          GRAF Website (www.graf.info)

          I'll see myself out.

          1 Reply Last reply
          0
          • A Offline
            A Offline
            Aktie-Zlatan
            wrote on sidst redigeret af
            #5

            Dette er sandsynligvis godt nyt for A&O, eftersom A&O dækker VVS (inkl. ventilation) og el (og VA). Andre grossister er ofte kun VVS eller kun el.

            https://installatørgruppen.dk/

            favicon

            (dk.linkedin.com)

            Svenske Instalco er Installatørgruppens søster (samme far nemlig FSN Capital).

            "Aktierna du ska äga i 20 år"

            Placera

            Senaste nytt om ekonomi

            favicon

            (www.placera.se)

            Link Preview Image
            Är VVS-bolaget redo för portföljen? - Placera.se

            VVS-koncernen Instalco hade ett riktigt starkt börsår under 2021 men sedan kurstoppen har aktiens värdering kommit ner rejält. Placera tror det kan vara da…

            favicon

            placera.se (www.placera.se)

            Eftersom VVS- og elgrossisten A&O Johansen er meget billigere end VVS- og elinstallatøren Instalco, er A&O Johansen sandsynligvis en endnu bedre aktie på kort og lang sigt.

            Separatkloakering betyder for eksempel arbejde i decennier (ikke kun år).

            1 Reply Last reply
            0
            • A Offline
              A Offline
              Aktie-Zlatan
              wrote on sidst redigeret af
              #6

              Fra igår:

              https://twitter.com/kalqyl/status/1622289288384716800

              Informationen er ikke særdeles interessant, men svenske investorer synes i hvert fald at A&O er det.

              1 Reply Last reply
              0

              Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

              Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

              With your input, this post could be even better 💗

              Tilmeld Log ind

              • Log ind

              • Har du ikke en konto? Tilmeld

              • Login or register to search.
              • First post
                Last post
              0
              • Debatforum
              • Seneste
              • Populære
              • Bruger