Stor januar stigning: Green Hydrogen Systems A/S
-
Green Hydrogen Systems er steget ca. 68% i den seneste uge (ca. 12% stigning p.t. i dag).
"Det er målet, at elektrolysevirksomheden Green Hydrogen Systems i 2025 vil omsætte for en milliard.
Ifølge administrerende direktør, Sebastian Koks Andreassen er det endnu ikke er fastlagt, hvornår de præcis går på jagt efter ny kapital, ligesom det heller ikke er bestemt, om det skal ske ved optagelse af gæld, en kapitaludvidelse på børsen eller ad andre veje, men det kommer til at ske".
Købte aktien ultimo december og er overrasket over den store stigning på så kort tid.
Kommentarer til Green Hydrogen Systems aktuelle stigning og vækstmuligheder?
Green Hydrogen Systems skal rejse ny kapital: - Det er kun et spørgsmål om tid
Det er planen, at elektrolysevirksomheden Green Hydrogen Systems i 2025 vil omsætte for en milliard.
Electronic Supply (www.electronic-supply.dk)
-
Med en market cap på 1,6 mia. kr. og en kapitalforhøjelse lige om hjørnet springer jeg over.
-
Jeg er også hoppet ud igen. Lige lidt for tidligt, men frygter også kapitaludvidelsen.
-
-
Det globale marked for grøn brint blev vurderet til USD 1,83 milliarder i 2021 og forventes at ramme over USD 89,18 milliarder i 2030.
Green Hydrogen Market Size to Hit USD 231.32 Billion by 2035
The global green hydrogen market size was exhibited at USD 12.31 billion in 2025 and is projected to hit around USD 231.32 billion by 2035, with a significant CAGR of 34.09%.
(www.precedenceresearch.com)
-
Eller når alternativt tilbage i omegnen af kurs 40,00 igen pga. stigende efterspørgsel?
Brint produceret fra vedvarende kilder kan omdannes til varme eller elektricitet og bruges på en række forskellige måder til boligenergi og elforsyning. Jf. udviklingen i el- og gaspriser.
-
Ca. 28% stigning p.t. på en "rød dag":
"Green Hydrogen Systems fortsætter sin optur tirsdag med en stigning på 21,9 pct. til 20,85 kr., og den er nu den 28. mest omsatte aktie på det danske marked i dagens handel, hvor aktier for 21,5 mio. kr. har skiftet hænder.
Det vil sige, at aktien er handlet for flere penge end C25-aktier som Demant og Netcompany.Indtil videre er aktien gået 115,4 pct. frem siden årsskiftet, og det sker, da selskabet langt om længe har fået accepteret to elektrolyseenheder fra A-serien hos kunder, efter de har været i testmiljø. Det betyder, at salget af enhederne kan indtægtsføres.
Selskabet har endvidere fået tre ordrer på samlet 2,25 MW i fjerde kvartal, som skal leveres i 2023, fremgik det af en meddelelse fredag. Det hører dog også med til aktiehistorien om Green Hydrogen Systems, at selskabet har haft det uhyre svært på børsen, siden det blev noteret til en pris på 40 kr. per aktie i juni 2021".
.\˙ MarketWire 10/1-2023
-
Ja mulighederne er der bestemt. Men er det 5 eller 10 MW der skal produseres i hele 2023? Der kommer til at mangle penge, så jeg tror der kommer en udvanding. Om det er når den er i kurs 40 eller her i 20erne ved jeg ikke.
-
Underskud og deres produktion blev udskudt/virkede ikke som den skulle. Skal produktionen skaleres til noget "brugbart" kommer der til at mangle mange penge.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind