Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Stor januar stigning: Green Hydrogen Systems A/S

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
13 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • B Offline
    B Offline
    Bankens
    wrote on sidst redigeret af
    #4

    Hydrogen Norge/Tyskland

    https://energiogklima.no/nyhet/tyskland-vil-ha-stor-hydrogenimport-fra-norge/?utm_campaign=1442217_10012023_-_Europa&utm_medium=email&utm_source=Information+Master+liste-All_Users

    1 Reply Last reply
    1
    • U Offline
      U Offline
      Urban
      wrote on sidst redigeret af
      #5

      Det globale marked for grøn brint blev vurderet til USD 1,83 milliarder i 2021 og forventes at ramme over USD 89,18 milliarder i 2030.

      Link Preview Image
      Green Hydrogen Market Size to Hit USD 231.32 Billion by 2035

      The global green hydrogen market size was exhibited at USD 12.31 billion in 2025 and is projected to hit around USD 231.32 billion by 2035, with a significant CAGR of 34.09%.

      favicon

      (www.precedenceresearch.com)

      1 Reply Last reply
      2
      • U Offline
        U Offline
        Urban
        wrote on sidst redigeret af
        #6

        Green Hydrogen Systems blev noteret til en introduktionskurs på 40,00 kr. i juni 2021.

        1 Reply Last reply
        2
        • K Offline
          K Offline
          koden
          wrote on sidst redigeret af
          #7

          Den laver nok en Quantafuel 🙂

          1 Reply Last reply
          1
          • U Offline
            U Offline
            Urban
            wrote on sidst redigeret af
            #8

            Eller når alternativt tilbage i omegnen af kurs 40,00 igen pga. stigende efterspørgsel?

            Brint produceret fra vedvarende kilder kan omdannes til varme eller elektricitet og bruges på en række forskellige måder til boligenergi og elforsyning. Jf. udviklingen i el- og gaspriser.

            1 Reply Last reply
            2
            • U Offline
              U Offline
              Urban
              wrote on sidst redigeret af
              #9

              Ca. 28% stigning p.t. på en "rød dag":

              "Green Hydrogen Systems fortsætter sin optur tirsdag med en stigning på 21,9 pct. til 20,85 kr., og den er nu den 28. mest omsatte aktie på det danske marked i dagens handel, hvor aktier for 21,5 mio. kr. har skiftet hænder.
              Det vil sige, at aktien er handlet for flere penge end C25-aktier som Demant og Netcompany.

              Indtil videre er aktien gået 115,4 pct. frem siden årsskiftet, og det sker, da selskabet langt om længe har fået accepteret to elektrolyseenheder fra A-serien hos kunder, efter de har været i testmiljø. Det betyder, at salget af enhederne kan indtægtsføres.

              Selskabet har endvidere fået tre ordrer på samlet 2,25 MW i fjerde kvartal, som skal leveres i 2023, fremgik det af en meddelelse fredag. Det hører dog også med til aktiehistorien om Green Hydrogen Systems, at selskabet har haft det uhyre svært på børsen, siden det blev noteret til en pris på 40 kr. per aktie i juni 2021".

              .\˙ MarketWire 10/1-2023

              1 Reply Last reply
              2
              • K Offline
                K Offline
                koden
                wrote on sidst redigeret af
                #10

                hvad skete der med den siden den faldt fra 40'erne i 2021?

                1 Reply Last reply
                1
                • T Offline
                  T Offline
                  TOPspiller
                  wrote on sidst redigeret af
                  #11

                  Ja mulighederne er der bestemt. Men er det 5 eller 10 MW der skal produseres i hele 2023? Der kommer til at mangle penge, så jeg tror der kommer en udvanding. Om det er når den er i kurs 40 eller her i 20erne ved jeg ikke.

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • U Offline
                    U Offline
                    Urban
                    wrote on sidst redigeret af
                    #12

                    Langt mere interessant, hvorfor aktien stiger p.t. ca. 130% fra 1. januar d.å.;-)

                    1 Reply Last reply
                    2
                    • T Offline
                      T Offline
                      TOPspiller
                      wrote on sidst redigeret af
                      #13

                      Underskud og deres produktion blev udskudt/virkede ikke som den skulle. Skal produktionen skaleres til noget "brugbart" kommer der til at mangle mange penge.

                      1 Reply Last reply
                      2
                      • B Offline
                        B Offline
                        bikube
                        wrote on sidst redigeret af
                        #14

                        Der var tvivl om, om "lortet"virkede, som det skulle. Nu er det så bevist, at det duer, derfor den voldsomme stigning.

                        1 Reply Last reply
                        3

                        Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                        Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                        With your input, this post could be even better 💗

                        Tilmeld Log ind

                        • Log ind

                        • Har du ikke en konto? Tilmeld

                        • Login or register to search.
                        • First post
                          Last post
                        0
                        • Debatforum
                        • Seneste
                        • Populære
                        • Bruger