Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex CTAD den 1. dec. 2022 TLD Alzheimer fase 2/3!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
230 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • P Offline
    P Offline
    poppelkongen
    wrote on sidst redigeret af
    #208

    Der må da komme en offentliggørelse af data inden de går på late news.
    Spørgsmål er så om de kommer før børsen åbner eller efter.

    1 Reply Last reply
    2
    • P Offline
      P Offline
      Pharmafar
      wrote on sidst redigeret af
      #209

      Zinfandel?

      1 Reply Last reply
      3
      • F Offline
        F Offline
        Fandel
        wrote on sidst redigeret af
        #210

        yes Pharmafar! Er i gang...

        1 Reply Last reply
        2
        • SolsenS Offline
          SolsenS Offline
          Solsen
          wrote on sidst redigeret af
          #211

          Trading helt efter bogen.

          I går ned til kraftig og gammel modstand i ca 8,9. Testet flere gange tidligere.

          I dag presses under 8,9 og den holdes under akkumulation indtil luk.

          1 Reply Last reply
          4
          • SolsenS Offline
            SolsenS Offline
            Solsen
            wrote on sidst redigeret af
            #212

            Anavex...så er datoen kommet for release 🙂

            Vedlagt chart over aktiekursen der viser den voldsomme tur aktien har været igennem.

            Mayomobile er på CTAD og giver nogle meget interessante updates fra forskellige indlæg.

            De bliver offentliggjort den 7. december, så der er lidt at glæde sig til. Intet afgørende nyt fra Anavex, men en understregning af, at man hos Big Pharma er på vildspor mht behandling af AD. Spændende at man måske allerede 30 år forinden AD manifesterer sig kan forudsige det. Passer som fod i hose til Misslings opfattelse af at Blarcamesine kan benyttes profylaktisk.

            God dag og vi må være tæt på at Tasso opretter en ny tråd 🙂

            108229_FD6D16A7_9213_488E_8E57_47829A29A1E0.png

            1 Reply Last reply
            9
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen
              wrote on sidst redigeret af
              #213

              Anavex...Lecanemab.

              Interessant at det er mænd der driver responserne.

              https://twitter.com/bucklr01/status/1598122092796706817?s=61&t=FAFhDFlG2XkTjKn-405nSA

              1 Reply Last reply
              6
              • D Offline
                D Offline
                deleted-user
                wrote on sidst redigeret af
                #214

                Anavex Ingen PR. Kl 13.00!

                Forventer en offentliggørelse af TLD kl. 01.25 i nat - 5 min. Før Anavex går på Late Breaking på CTAD.

                Igen kun kvaliteten af data tæller, men at gå på live i spotlight på verdens største Alzheimer konference, med kun 15 min. til rådighed og så fortælle at skidtet ikke virker, uden tid til at redde de kastanjer, der måske kunne reddes - det ville virke som det rene selvmord for Anavex!
                Dette ville de have gjort på en CC i egen regi med tid til at gennemgå mulighederne fremadrettet eller som minimum have varskoet det i en PR. før Late Breaking.

                Anavex har valgt fuldstændig tavshed inden prof. Steve Macfarlane, der er uafhængig af Anavex, tager ordet og redegør for resultaterne fra 2-73 og AD.
                Alt er muligt, men kan simpelthen ikke se hvordan Anavex ville lade en udenforstående og anerkendt professor tage skraldet, hvis der var dårlige/fejlede data!!

                Da Danmark alligevel valgte at boykotte VM, ved at spille som en sæk kartofler med håndbremsen trukket i tre kampe, så var det træneren og spillerne, der tog skraldet og ikke ham der kridter banen op.

                Håber og tror på, at Anavex tager roven på Biogen, BP og Wall Street og præsenterer en reel mulighed for en behandling af Alzheimer, uden at patienterne skal lide og slås ihjel, mens BP tjener kassen.

                Har stillet væguret til kl. 01.00 i nat og kobler mig på Super MAYO`s transmission fra CTAD.

                1 Reply Last reply
                15
                • P Offline
                  P Offline
                  poppelkongen
                  wrote on sidst redigeret af
                  #215

                  Held og lykke til alle
                  Og så må vi se om det er 2usd eller 20usd i morgen, eller lige ud i 8-9usd stykker

                  1 Reply Last reply
                  9
                  • BudweisB Offline
                    BudweisB Offline
                    Budweis
                    wrote on sidst redigeret af
                    #216

                    Hvad jeg kan se så er Super MAYOs zoom tranmission først klokken 05.00 dansk tid.

                    1 Reply Last reply
                    6
                    • F Offline
                      F Offline
                      Fandel
                      wrote on sidst redigeret af
                      #217

                      Jeg vil også gerne ønske alle held og lykke. Det har været en lang og nervepirrende rejse, men i nat får vi vished for, om det var en god idé, at holde ved. Jeg tror det!!!!

                      1 Reply Last reply
                      8
                      • H Offline
                        H Offline
                        Hyst
                        wrote on sidst redigeret af
                        #218

                        @Tasso

                        Jeg var næsten bange for du var gået i flyverskjul!
                        Har kun få aktier - så må jeg se om jeg får kaffen galt i halsen i morgen tidlig. (af en eller den anden grund).

                        Kan godt lide Boersboe tilgang, og konen siger teorien er plausibel - men ved ikke om den holder.

                        1 Reply Last reply
                        5
                        • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                          Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                          Helge_LarsenPI-redaktør
                          wrote on sidst redigeret af
                          #219

                          Anavex omtales sidst i den denne Ugekommentar:

                          1 Reply Last reply
                          6
                          • SolsenS Offline
                            SolsenS Offline
                            Solsen
                            wrote on sidst redigeret af
                            #220

                            Jeg vil også ønske alle held og lykke med investeringen.

                            Mit højeste ønske er dog, at Anavex /Blarcamesine vil kunne gøre noget godt for dem med den frygtelige sygdom alzheimers.

                            Ved alle forsøg er der en risiko for et andet udfald end det man forventer. Det håber jeg også alle har taget med i deres overvejelse.

                            Ved mindre gode data har jeg valgt, at beholde aktierne med henblik på, at rett, FragileX mv kan indfri forventningerne.

                            God aften.

                            1 Reply Last reply
                            10
                            • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                              Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                              Helge_LarsenPI-redaktør
                              wrote on sidst redigeret af
                              #221

                              Tak Solsen, Du fik mig med vognen med en portion aktier i en størrelsesorden, som jeg har råd til at at tage et eventuelt stort tab på. Jeg håber selvfølgelig, at det ikke bliver tilfældet.

                              Hermed også et held og lykke med investeringen og tak til alle skribenter i denne og andre Anavex-tråde for venlig og respektfuld seriøs debat på et meget højt niveau.

                              Helge

                              1 Reply Last reply
                              17
                              • D Offline
                                D Offline
                                deleted-user
                                wrote on sidst redigeret af
                                #222

                                Anavex. Handel med Anavex stoppet kl. 23.10!

                                Handel suspenderet pga. ventede nyheder!!!

                                Link Preview Image
                                Trade Halts - Current

                                favicon

                                (www.nasdaqtrader.com)

                                Held og lykke til alle!!

                                1 Reply Last reply
                                7
                                • K Offline
                                  K Offline
                                  Kuur
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #223

                                  Poster offentliggjort på anavex hjemmeside just nu enpoints met!

                                  1 Reply Last reply
                                  7
                                  • K Offline
                                    K Offline
                                    Kuur
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #224

                                    Link Preview Image
                                    Page not found | Anavex Life Sciences

                                    favicon

                                    Anavex Life Sciences (www.anavex.com)

                                    1 Reply Last reply
                                    6
                                    • K Offline
                                      K Offline
                                      Kuur
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #225

                                      "People living with Alzheimer's disease desperately need new therapies and I am truly impressed with the outcome of this study, which demonstrated reversal of cognitive decline," said A/Professor Stephen Macfarlane, FRANZCP, Head of Clinical Services at the Dementia Centre, HammondCare and Principal Investigator. "These results complement and are consistent with findings from the previously completed Alzheimer's disease Phase 2a ANAVEX®2-73 trial, which also demonstrated therapeutic effect on cognition and function. ANAVEX®2-73 might be a very much needed solution for many patients with Alzheimer's disease."

                                      1 Reply Last reply
                                      7
                                      • K Offline
                                        K Offline
                                        Kuur
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #226

                                        ja, egentlig poster ikke - men en pressemeddelelse - hvad siger de kloge folk herinde?

                                        1 Reply Last reply
                                        4
                                        • SolsenS Offline
                                          SolsenS Offline
                                          Solsen
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #227

                                          Det ser godt ud. Ikke resultater for 50 mg alene.

                                          Tillykke til alle investorer og ikke mindst håb for patienter !!!

                                          1 Reply Last reply
                                          8

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger