Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
455 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    Makingmoney
    wrote on sidst redigeret af

Anavex Sidste nye fra Mayo, lækkert skriv. Hvis i lytter til audioen så spids ører Ca 7 min 28 SEK inde https://www.sotcanalytics.com/update-compendium

1 Reply Last reply
    9
    • F Offline
      F Offline
      Fandel

Kom så med nogle gode data.

1 Reply Last reply
      6
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user

Anavex Hvornår forventes TLD på AD?

Fra sidste CC i august:
        Jones Trading asked about when Missling thinks the results would come out. He said something along the lines of End of Q3 "or JUST SLIPPING into Q4".

Dvs i morgen den 1. oktober 2022, "slipper" vi over i Q4!
        Fristen for "Late Breaking" til CTAD udløber i dag.

Ikke alle falder på halen over resultaterne fra Eisai - Lecanemab!
        Håber det igen vil tage fokus og forskningsresurser væk fra en reel behandling for AD, uden indsprøjtninger og blødninger i hjerner.
        Tror og håber på, at data fra Anavex er så overbevisende, at det vil ændre billedet og forståelsen for AD, men også for mange andre CNS indikationer.

https://www.nature.com/articles/d41586-022-03081-0

Amyloid is "associated with the problem, but it isn't 'the' problem", says George Perry, a neurobiologist at the University of Texas at San Antonio and a sceptic of the amyloid hypothesis. "If you modulate it, of course you can have some small benefit."

1 Reply Last reply
        6
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user

Glemte et IKKE!

Håber det IKKE igen vil tage fokus og forskningsresurser væk fra en reel behandling for AD, uden indsprøjtninger og blødninger i hjerner.
          Tror og håber på, at data fra Anavex er så overbevisende, at det vil ændre billedet og forståelsen for AD, men også for mange andre CNS indikationer.

1 Reply Last reply
          7
          • T Offline
            T Offline
            Thorkild01

Man skal altid forholde sig nøgtern og kritisk, hvilket jeg synes man finder hos journalisten i det medicinske nyhedsmedie Evaluate Vantage:

301 Moved Permanently

favicon

(www.evaluate.com)

1 Reply Last reply
            4
            • F Offline
              F Offline
              Fandel

Det ville være det helt rigtige tidspunkt, at komme med fantastiske data, ifht. Eisai - Lecanemab...

1 Reply Last reply
              3
              • F Offline
                F Offline
                Fandel

Kan vi forvente data idag eller i morgen?

1 Reply Last reply
                2
                • M Offline
                  M Offline
                  MayoMobile

Some tensions over on the ihub board. Pretty typical around important news release I suppose. Hope everyone is doing well here.

We will likely not get a CTAD PR until after the official CTAD website is already updated. At least, that is how it has been in the past.

I suppose there is a light possibility we don't present at CTAD. I believe the "full genome" query of every patient takes a lot of time. I wasn't aware of this, but Missling mentioned recently we are the only company to have ever done this for Alzheimer's. Very exciting. Very necessary. In any case, the "fall" deadline really does seem to fall directly on CTAD so I'll be checking the CTAD page daily.

1 Reply Last reply
                  11
                  • D Offline
                    D Offline
                    deleted-user

Anavex 1066 præventiv/behandling af Corona!

TTTav66 fandt denne nye afhandling udgivet den 29/9 2022.

Link Preview Image
                    WIPO - Search International and National Patent Collections

This patent search tool allows you not only to search the PCT database of about 2 million International Applications but also the worldwide patent collections. This search facility features: flexible search syntax; automatic word stemming and relevance ranking; as well as graphical results.

favicon

(patentscope.wipo.int)

Anavex har bare en rigtig bred pipeline, men lige nu drejer alt sig om AD data.
                    Super godt, hvis du - MAYO vil holde os opdateret vedr. CTAD hjemmesiden - det ville ikke forbavse mig, hvis du fandt ud af evt. en Anavex deltagelse på CTAD, før vi fik en PR fra Anavex - dette har vi set før.
                    Forudsætningen for en CTAD præsentation er jo først og fremmest at Anavex har modtaget analyserne af data fra 3. part.
                    Anavex må heller ikke "gemme" evt. dårlige resultater væk, men skal informere markedet indenfor, hvad jer mener er max. 3 dage. Mener dog at have læst, at man godt kan trække evt. gode data lidt til en større konference, hvis myndighederne siger god for det.
                    Som udgangspunkt, skal data dog ud hurtigst muligt, for at minimere risikoen for indsider handel.
                    Vedr. CTAD mener jeg godt, at man kan reserverer en slot/taletid ( pladeholder ), hvis Anavex overfor CTAD kan sandsynliggøre, at man har spændende/banebrydende data klar til slut nov./ start dec.
                    CTAD vil jo nok gerne kunne promoverer sig på, at man her får det sidste nye forskning indenfor Alzheimer og Anavex har jo tidligere netop på CTAD tidligere fremlagt de super gode resultater fra PDD fase 2 forsøget. Det ville derfor være meget passende, hvis Anavex også her præsenterede AD data.

Håber snart at kunne starte en ny tråd med positive data fra AD fase 2/3 som overskrift.
                    Verdens længst PI-tråd trænger til at blive afsluttet for at give plads til en ekstrem afgørende milepæl i Anavex fortællingen.

1 Reply Last reply
                    11
                    • F Offline
                      F Offline
                      Fandel

Så enig...

Verdens længst PI-tråd trænger til at blive afsluttet for at give plads til en ekstrem afgørende milepæl i Anavex fortællingen.

1 Reply Last reply
                      5
                      • TDT123T Offline
                        TDT123T Offline
                        TDT123

Spændingen stiger, man kan næste mærker der er noget i luften.... Kom så anavex tik tak

106746_AE1A38D0_43A5_4CA4_82BA_60B261BBF2CE.jpeg

1 Reply Last reply
                        2
                        • F Offline
                          F Offline
                          Fandel

Ja TDT123 man kan mærke det i maven, hver gang man tjekker op på Anavex, eller man kan se, at der er et skriv herinde. Det bliver helt vildt, når de forhåbentligt gode data kommer....

1 Reply Last reply
                          3
                          • D Offline
                            D Offline
                            deleted-user

Anavex. PR fra Ariana den 4. okt. 2022.

Ariana er det eneste analyseselskab, der er FDA godkendt til brug af en AI ( kunstig intelligens computer/metode ) til at analyserer data fra bl.a kliniske forsøg - herunder input af patienters komplette genkort og andre normale parameter/målbare testresultater.
                            De har haft et samarbejde med Anavex i en årrække nu og har bl.a. udført analyserne i PDD fase 2 forsøget, som denne PR henviser til og blev præsentere på AAIC for et par. mdr. siden.
                            ( Anavex får lavet en komplet genkort analyse hos Ariana af samtlige patienter i alle indikationer )

Konklusion:
                            Blarcamesine significantly restores functionality in key molecular pathways including Alzheimer's and Parkinson's disease, KEM® xAI analysis shows.

https://www.arianapharma.com/ai-driven-analysis-of-parkinsons-disease-dementia-clinical-trial-reveals-potential-molecular-mechanism-of-blarcamesine-anavex2-73-in-restoring-key-neurodegenerative-pathways/

Ariana har også udført eller må være langt henne i processen med at analyserer tilsvarende data fra AD fase 2/3 forsøget - dvs. her godt 3 mdr. efter forsøget blev afsluttet.
                            De må alt andet lige have en ide om, hvor data fra AD forsøget bærer hen ad - husk der er godt 70 % sammenfald mellem patologien mellem PDD og AD iflg. Anavex.

Spørgsmålet er så!
                            Ville Ariana gøre opmærksom på deres analysemetode/resultater fra PDD netop nu, hvis de havde en formodning om, at Anavex`s AD fase 2/3 forsøget så ud til at fejle ???
                            Dette ville ikke kun ramme Anavex, men også stille spørgsmål ved Arianas teknologi!

Man kunne godt foranledes til at tro, at Ariana har et godt kendskab til udfaldet af AD forsøget og lige vil gøre opmærksom på, at de har bidraget med deres innovative AI teknologi - timeingen af deres PR er meget påfaldende i min optik, når der er et par mdr. siden AAIC præsentationen, hvor de også lavede en lignende PR!!

Er Ariana færdig med deres analyser, skal Anavex lige have tid til at gennemgå og gøre dem klar til en præsentation.
                            Tror vi er meget tæt på AD data - vi et nu "slippet" godt en uge over i Q4, som det nok ville ske iflg. Missling.

1 Reply Last reply
                            10
                            • V Offline
                              V Offline
                              vestasfan

Fra teksten;

"Importantly, Down-regulation of genes involved with neurodegeneration was observed in the placebo arm, however, was compensated in the blarcamesine arm."

1 Reply Last reply
                              4
                              • F Offline
                                F Offline
                                Fandel

Her er oversættelsen. Blarcamesine genopretter væsentligt funktionaliteten i vigtige molekylære veje, herunder Alzheimers og Parkinsons sygdom, viser KEM® xAI-analyse.

Siger det ikke næsten alt.

1 Reply Last reply
                                6
                                • K Offline
                                  K Offline
                                  Kikl

PDD trial Anavex.
                                  Jeg har været med her på siden ca 3 år og ventet med spænding.
                                  Jeg har stadig mine aktier og indtil videre investerer jeg mere end gratis, hvis man kan bruge det udtryk.
                                  Mine alarmklokker ringer, hvis man forventer store mirakler så som helbredelse. . Men mindre end mirakler kan nu også gøre det.
                                  En progression i parkinsonudviklingen , eksempelvis en forværring, der for en given patient ville tage 5 år kunne måske strækkes til 10 år, forestiller jeg mig. Vildt fantastisk; også hvis kun en mindre brøkdel af parkinsonramte kunne hjælpes.
                                  For mig er det dog vigtigt at PDD forsøget kun strakte sig over 14 uger. Jeg kan dårligt forestille mig, at der kan påvises tydelige forbedringer på så kort tid.
                                  Og HVIS forbedringerne virkelig ER tydelige..... Hvorfor falder parkinson - verden og dens forskere ikke totalt i svime.?
                                  SigmaR1 aktivering bliver så at sige ikke nævnt i parkinsonforeningens forskningsartikler her i Danmark, så vidt jeg kan se. ( måske er jeg bare ikke i stand til at finde det)?
                                  Ja , jeg ved godt jeg gentager mig selv.
                                  Og jeg er klar over at min viden er på et meget lavt niveau.
                                  PS : der er ikke noget jeg hellere ville, end at tro på en god effekt ?

1 Reply Last reply
                                  3
                                  • K Offline
                                    K Offline
                                    Kyed01

Kiki, ja PDD forsøget er noget mærkeligt, som vi ved kørte de patienterne over i OLE efter fase 2 (well dem som ville fortsætte) og derefter har der mere elle mindre været tavshed om PDD selvom top line data var virkelig gode!

Se artiklen i Parkinsons news fra march 2022 nedenunder hvor de er meget positive.

Jeg ved ikke om Missling måske pønser på en direkte godkendelse i PDD hvis PD 2/3 forsøget bliver godkendt?

Spændingen vokser som året kommer til sin ende, nogle af os har chancen for at blive miljonair snart hvis AD 2/3 data er overbevisende, man har vel lov til at drømme lidt.
                                    Det ser ud til at min ugentlige LOTTO ikke rigtigt virker, har dog vundet 60 kr i ny og næ, ren underskuds forretning, ha-ha.

Link Preview Image
                                    Parkinson's Dementia Patients on Anavex 2-73 Show Range of Benefits

New Phase 2 trial data report PDD patients given oral Anavex 2-73 at high dose improved across MDS-UPDRS motor and non-motor symptom evals.

favicon

Parkinson's News Today (parkinsonsnewstoday.com)

1 Reply Last reply
                                    4
                                    • F Offline
                                      F Offline
                                      Fandel

Burde der ikke snart komme data?
                                      Først i oktober er da vist gået!!

1 Reply Last reply
                                      2
                                      • D Offline
                                        D Offline
                                        deleted-user

Anavex 10.260.000 shortede aktier - højeste hidtil!

Link Preview Image
                                        Anavex Life Sciences Corp. Common Stock (AVXL) Short Interest | Nasdaq

Find the latest on short interest, settlement dates, average share volume, and days to cover for Anavex Life Sciences Corp. Common Stock (AVXL) at Nasdaq.com.

favicon

(www.nasdaq.com)

Vi må se hvem der får ret?

Men synes godt nok de er modige med at shorte Anavex i denne størrelsesorden lige før de ekstrem vigtige AD data.
                                        Får shorterne ret og der kommer meget dårlige resultater, så vil de nok kunne score 50-65 % på et fald fra 11 $ til måske 4-5 $.

Får vi dog data, der bekræfer de resultater vi har fået fra Anavex hidtil, så taber de 200-300 % ved en stigning fra f.eks. 11 $ til 30-40 $!

Ved gode resultater vil shorterne skulle købe de lånte aktier tilbage, samtidig med at nye og større investorer ville købe op, når videnskaben viser sig at være valid.

Vi kan ikke andet end hver især, tage en beslutning om vi vil gå med Anavex eller ikke.
                                        Resultaterne kommer når de kommer og er klar, gode eller dårlige - Anavex kan som sagt ikke "gemme" dem mere end de 3 dage uanset udfaldet.

Alt det støj og aktivitet i aktien op til dette, har ingen betydning og er bare et spil indtil vi får fakta.

Kommer der data en af dagene, bliver al handel nok suspenderet i premarkedet fra kl. 13.00, så har markedet mulighed for at vurderer resultaterne, inden SEC åbner for handel i normal børsåbningstid.

Så tålmodighed!

1 Reply Last reply
                                        6
                                        • BudweisB Offline
                                          BudweisB Offline
                                          Budweis

Udfordringen med de mange shorts er der er stærke interesser i at skabe tvivl om resultaterne. Det er kompliceret stof. Selvom data er gode, så er det tidligere lykkedes at skabe så meget tvivl at det bliver høj bølgegang. Spændende bliver det.

1 Reply Last reply
                                          5

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger