North Media: analyse og 2022-forventninger.
-
Jeg kan slet ikke fatte at kursen befinder sig hernede, så ja
-
Har du statistik på udviklingen?
-
HVad tænker du der er på vej?
-
Så fik vi da en optur for North Media -
Kommer Niels C. med et input?
-
Jeg har 30.000 aktier i NM. Jeg holder til regnskabet udkommer i februar. Hvis der ikke er tegn på vækst i q4 i online eller hvis der ikke bliver forventet betydelig vækst i 2022 + at der ikke kommer er betydeligt opkøbsprogram, så sælger jeg mine aktier. Det bliver simpelten for langsomt for mig hvis der ikke sker mere nu
-
Man skal slet ikke kigge på Ofir når man køber aktien i NM. Det handler om hvor langsomt FK mister sin indkomst, hvor hurtigt Boligportal kan skalere op og om de vil bruge deres penge til aktietilbagekøb eller ej. Hvis de hverkenn leverer vækst i Boligportal eller forventning om betydelig vækst i Boligportal i 2022-23 og heller ikke aktietilbagekøb, men mere aktiehandel, så skal man være meget tålmodig for at beholde den
-
De har jo selv nedjusteret forventninger til lejemarkedet, så tror ikke den kommer til at give nogen positive overraskelser.
Fatter ikke folk stadig snakker om aktietilbagekøb. Richard Bunch er old school og der kommer ingen aktietilbagekøb så længe han er involveret i firmaet.
-
De kommer ikke til at få en større andel af lejemarkedet, det er andre indtægter som skal generere vækst. Ja men så kommer kursen ikke til at stige yderligere......
-
ja de skal komme med noget nu ellers så vil jeg bare lede et andet sted hen

-
mcd234 - North Media har altså allerede købt ca. 10% egne aktier - og aktietilbagekøb er en fast del af deres shareholder-value slide i deres præsentationer:
Du skriver: "Fatter ikke folk stadig snakker om aktietilbagekøb. Richard Bunch er old school og der kommer ingen aktietilbagekøb så længe han er involveret i firmaet."
Det er altså ikke korrekt - Bunch har jo i bestyrelsen netop stemt for købet af 10% samt godkendt aktietilbagekøbet som en fast del af selskabets præsentationer til investorer - man fortæller også analytikerne om den "fordel" for investorerne - sammen med det fine udbytte
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind