Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex NY TRÅD!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
207 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • TDT123T Offline
    TDT123T Offline
    TDT123
    wrote on sidst redigeret af

Super fint med med anskuelsen af casen, med knap så positive briller...

Dog ville det være noget mærkeligt, hvis gruppens aktionærer ikke troede/håbet på casen, for ingen investere vel i en aktie hvis man ikke troede eller havde et positivt syn på casen.

Jeg kender ingen der investere i noget som de ikke selv tror på, måske derfor os i gruppen har en overvægt af positivt syn/håb for vores investering.

Personlig er jeg udemærket klar over risikoen, men vægter den mulige upside langt højre end en mulig downside, og man skal da altid have noget af det sjove i sin portefølje.

Jeg køre jo på frihjul, og med rigtige gode gevinster gennem tiderne, så er jeg nok lidt farvet.

Iøvrigt syntes jeg gruppen indeholder en masse kompetente skribenter med masser af viden, og alle her er klar over risikoen ved at have investeringer i bio High Risk

Men efter min personlige mening, så er denne investering pengene værd.

Torben

1 Reply Last reply
    5
    • M Offline
      M Offline
      Makingmoney

Helt enig, alle fornuftige mennesker, flere med stor viden/kompetencer, på hver deres felt. Jeg kunne bare godt tænke mig en unbaised tilgang når der kommer nyt. Det er farligt at læse alt med ja hat på og sølvpapir inde under☺️. Nå, men det har jeg jo skrevet allerede. For de hellt nye er denne gruppe farlig, hvis vi alle hyper alt, og så skriver hver vores form for forbehold ( uden begrundelse) til sidst: hvis skidtet virker, husk det er high fisk osv osv.....

Slut fra mig. Nu vente vente vente vente....Enten kaviar,eller makrel i tomat

Morten

1 Reply Last reply
      6
      • M Offline
        M Offline
        Makingmoney

Biogen Anavex https://m.medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article12921615.ece

1 Reply Last reply
        4
        • M Offline
          M Offline
          Makingmoney

Mere biogen https://www.medpagetoday.com/meetingcoverage/aan/92259

1 Reply Last reply
          3
          • D Offline
            D Offline
            deleted-user

Anavex. Endnu en webcast - 28. april.

Onsdag den 28. april kl. 18.00 DK tid.

https://www.webcaster4.com/Webcast/Page/2433/41061

Missling har haft et par udmærkede webcasts den senere tid, men han er bare nød til snart at vise resultater, hvis man forsat skal have tillid og kunne stole på hans tidsangivelser og udtalelser i øvrigt..
            Umiddelbar burde CEOen have lidt nyt med i posen, ellers kunne jo bare se en af de tidligere webcasts.
            Relativ kort varsel med kun 2 dage - behøver dog ikke at betyde noget.

Just a moment...

favicon

(ih.advfn.com)

Og ja - mens jeg husker det MM 🙂
            Investering generelt og især i biotek kan være "High Risk" - man kan risikere at tabe alle sine surt optjente penge på meget kort tid!
            Stol kun på egen indhentede information, da alle andre potentielt kan have en anden og skjult dagsorden, samt være farvet af egen investering i aktien.
            Håber det er dækkende:)

1 Reply Last reply
            4
            • D Offline
              D Offline
              deleted-user

Anavex. B. Riley Securities starter dækning af SAVA.

SAVA har nok den mekanisme, der ligger tættest på Anavex, men er ca. 3 år bagud - har fået ny dækning af B. Riley Securities med kursmål 78 $.- stiger 15 % i premarket.

Måske indleder B. Riley Securities også dækning af Anavex efter de har været på deres webcast hos samme i morgen.

1 Reply Last reply
              4
              • K Offline
                K Offline
                Kyed01

Alle tror tilsyneladende mere på SAVA med den kurs de har??
                Ja lad os håbe at Riley kommer med et positivt kursmaal efter i morgen hvis ellers ham der med Beatles håret vil frigi nogle data.
                Onde tunger på står at det er fordi han vil have billige options til ham selv og resten af ledelsen at han holder kursen nede, ha-ha.

Maa indrømme at jeg er ved at værre godt træt af hans gemmelege.
                Hvis han ikke kommer med noget med kød på i morgen tror jeg nok at jeg begynder at sælge lidt.
                Mærkelig nok fik mange aktionærer en e-mail fra Anavex vedrørende webcastet i morgen, mig selv inklusive?

1 Reply Last reply
                2
                • SolsenS Offline
                  SolsenS Offline
                  Solsen

Investorerne er blot utålmodige og derfor opstår alle tænkelige konspirationsteorier.

Jeg kunne tænke, at det har noget at gøre med generalforsamlingen, der holder lidt på nyhederne 😉

1 Reply Last reply
                  3
                  • T Offline
                    T Offline
                    Thorkild01

For 5 dage siden var der nedenstående kommentar fra Zacs Investment Research analytiker Kevin Cook vedr. de forskellige Alzheimer selskaber (dog ikke kursmål)
                    https://finance.yahoo.com/news/alzheimers-disease-5-stocks-biotech-160504913.html

1 Reply Last reply
                    3
                    • K Offline
                      K Offline
                      Kyed01

Well hvis han skal presenter foran sådan et stort investerings firma som Riley (+2000 ansatte) kan han ikke bare spille den samme gamle ridesede Beatles LP plade om og om igen, det imponerer han ingen med og de gider slet ikke at dække Anavex, men vil bare ryste på skulderen og sige, okay næste!

Naa jeg er vidst lidt for negativ i dag så jeg stopper her.

1 Reply Last reply
                      2
                      • B Offline
                        B Offline
                        Boersboe

Anavex
                        @Kyed

Jeg har ikke modtaget nogen mail fra Anavex - nogensinde. Hvad stod der vedr webcastet i morgen? Lidt spøjst at de pludseligt begynder at sende mails ud... eller hvad?

1 Reply Last reply
                        2
                        • K Offline
                          K Offline
                          Kyed01

@Boersboe:

Der stod ikke meget ud over at jeg er inventeret til webcast April 28, 2021 at 12:00 p.m. EDT til nedenstående:

Anavex Life Sciences to Present at the B. Riley Securities' Virtual Neuroscience Conference!

Deres e-mail kom denne adresse:
                          [email protected]

Det må værre deres PR afdeling der har sendt den men hvor i alverden de har min e-mail adresse fra aner jeg ikke, kan kun værre Saxo bank Singapore hvor mine aktier er parkeret? Jeg har aldrig været i kontakt med dem før så jeg føler mig næsten smigret, ha-ha

1 Reply Last reply
                          3
                          • D Offline
                            D Offline
                            deleted-user

Anavex Lane Simonian fra Seeking Alpha!

"Anavex is on the cusp of having the first real treatment for Alzheimer's disease"!!!

Lane Simoinan har som tidligere nævnt dækket Anavex i nok min. 5 år nu og han har både været konstruktivt kristisk, men mest positiv på Anavex.
                            Det er dog nok første gang, at han så direkte opfordre til, at man burde investere i Anavex.

Han ser positivt på følgende tre:
                            Anavex, Cyclo Therapeutics, And Green Valley: Stalling The Progression Of Alzheimer's Disease

Citater vedr. Anavex:

If this analysis is correct, Anavex 2-73, Trappsol Cyclo, and GV-971 will provide effective treatments for Alzheimer's disease.

That is why it is important to invest in Anavex (AVXL) and Cyclo Therapeutics (CYTH): they are taking the right approach even if the outcome is not guaranteed.

Anavex 2-73 is currently in phase 2b/3 clinical trials in Australia, in parts of Europe, and in Canada. Positive results from these trials, which may be completed by next year, should garner at least conditional approval for the drug by the FDA.

Lastly, Anavex 2-73 has the advantage of being taken orally whereas Trappsol Cyclo must be given intravenously.

Anavex is on the cusp of having the first real treatment for Alzheimer's disease, with Cyclo Therapeutics being a few years behind. For those who can, an investment in both companies is recommended.

Access to this page has been denied

px-captcha

favicon

(seekingalpha.com)

Vedr. mail, så fik jeg også en - virker til at Anavex gerne vil have deres investorer til at kigge med på webcastet her kl. 18.00 - eller måske bare en ny strategi fra PR-afdelingen?
                            Får vi nogle markante nyheder, burde vi få dem her kl. 13.00 - men er nu blevet skuffet så mange gange nu, så vil se det før jeg tror det.
                            Men skal de nå alle de annoncerede milepæle, der venter de næste uger/få mdr. - så skal de meget snart i gang med at åbne posen!

Har hidtil ellers kun fået mail i forbindelse med jul/nytår.

1 Reply Last reply
                            4
                            • K Offline
                              K Offline
                              Kyed01

Atter en positiv artikel fra SeekingAlpha stribet Lane Simonian.

SAVA er ikke nævnt hvilket er lidt mærkeligt?

Hovsa jeg så ikke Tasso's indlæg.

Access to this page has been denied

px-captcha

favicon

(seekingalpha.com)

1 Reply Last reply
                              3
                              • M Offline
                                M Offline
                                Makingmoney

Han har stadig ikke selv købt, læs også eventuelt svar til artiklen. Har aldrig fået svar på spørgsmål fra ir, ej heller invitationer. Men okay, det er begrænset hvor mange de kan have med på web, sådan rent teknisk.
                                Pøj til os hårdt prøvede "Longs"

1 Reply Last reply
                                3
                                • D Offline
                                  D Offline
                                  deleted-user

Anavex Webcast - sådan engang rod!!!

Man skulle tro at min. en af de 2000 ansatte hos B. Riley Securities, havde formået at sætte de korrekte slides på, sammen med det Missling faktisk talte om!!!
                                  Total uprofessionel og hvis jeg ikke havde set denne præsentation tidligere, var jeg nok stået af som potentiel ny investor.
                                  Det var helt tydeligt, at Missling blev hylet lidt ud af den i starten og derfor ikke fik afleveret det ellers fantastiske gode budskab, som det fortjener!
                                  Stoffet er alt for kompleks til at gennemgå for især potentielle nye investorer, til ikke have de tilsvarende slides at kigge på.

Men bortset fra dette, så var der ingen ændringer i casen - et par nye slides, hvor man fokuserede mere på den optimale virkning med 50 mg set i forhold til placebo mm.
                                  Ellers blev der endnu engang stillet forventninger til snarlige positive Peer Reviews og at man var i tæt dialog med FDA på flere fronter.
                                  Der ville også snart komme en CC for sidste kvartal.

Tror ikke denne webcast lokker mange nye investor til - vi skal have kolde fakta på bordet eller evt. indledende dækning fra B. Riley Securities eller andre større analytiker.

Tålmodighed - nok en gang!

1 Reply Last reply
                                  7
                                  • SolsenS Offline
                                    SolsenS Offline
                                    Solsen

Jeg nåede ikke hjem i tide til at lytte med.

Ny slide her: https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=163474763

Jeg forstår, at Q221 stadig er fyldt med nyheder.

Så lad dem komme 🙂

1 Reply Last reply
                                    3
                                    • T Offline
                                      T Offline
                                      Thorkild01

Trods præsentations "roderiet", så kan man på Yahoo conversations læse nedenstående forholdsvis positive kritisk reflektive feedback: "I listened to the Dr Missling speak at B. Riley's conference, and got the impression that all their programs are still on track and moving forward as planned. My question about how cells that are deteriorating can improve was asked and I found Dr. Misslings response to be interesting. He basically said the cell's condition is "dynamic" and Anavex 2-23 causes that dynamic to change toward repairs. He talks about chromatin repairs and other repairs. The claim that the cells' condition after deterioration is underway is still "dynamic" and essentially that the path of the cell can be recovered from deterioration is very interesting, but I still am left to try to understand how autophagy and blocking undesirable insults by undesirable mRNA causes the "repair." Nonetheless, Dr Missling clearly maintains that the upcoming data releases in Retts, PDD and AD all show this happens when A2-73 is administered. The upcoming data should help him get his point accross in a clinical sense, even if the exact MOA and process is not crystal clear yet. This is still a complex field and it is hard to say exactly what happens to produce the improvements. I will be satisfied if and when the data supports fully that the improvements are occurring, and hopefully due to an interruption of the disease, not just its symptoms."

1 Reply Last reply
                                      5
                                      • B Offline
                                        B Offline
                                        Boersboe

Anavex

Ja, tænkte nok at jeg ikke gik glip af det store. Jeg forstår ikke helt Misslings disposition. Aktien er steget >100% inden for 3 måneder. Anavex fik såvidt jeg husker solgt en god portion, da den var på toppen ifm. et stort spring. Hvad mere skal alle disse webcasts dog til for? Skal investorer virkelig lokkes til, så sker det jo ikke på en webcast uden nyheder? Så skal der - som du, Tasso, fint pointerer - data på bordet.

Nu har jeg ikke hørt webcastet, men håber inderligt, at Missling holder sig fra at tale om nye analysemetoder m.m. Det ville underminere hele Anavex' videnskabelige arbejder.

Jeg sidder igen i vente position. Venter bare på readouts af primære endepunkt i PDD. Så ved man, om man er købt eller solgt på den korte bane.

1 Reply Last reply
                                        4
                                        • SolsenS Offline
                                          SolsenS Offline
                                          Solsen

Link til Webcast i dag
                                          https://www.webcaster4.com/Player/Index?webcastId=41061&g=892b9cd6-bdd4-43b9-bf27-9701fc616897&uid=6388716&sid=

Dementia fyldte en del til at starte med. Men mest interessant fra i dag var, at man prøver at accelerere tidsforbruget frem til markedsføring af 2-73 i Rett sammen med myndighederne.

Hvad det skulle gå ud på hørte vi ikke. Men meget interessant fra investorsynspunkt, idet det kunne betyde indtægter ved salg af produkter på et tidligere tidspunkt end ventet.

Mit gæt kunne være, at man bruger interimanalyserne og ikke afventer fulde data fra Avatar og Excellence. Altså en snarlig ansøgning om godkendelse på fase 2 forsøget offentliggjort i december 2020.

Det ville få pæn kursmæssig betydning efter min vurdering.

Missling nævnte de 3 års cash runway og at de nok var intakte ved næste kvartals regnskab. Altså er der kommet penge i kassen ved salg af yderligere aktier.

Missling udtrykte også flere gange, at de var i aktive diskussioner med myndighederne, hvilket han ikke tidligere har sagt. Så sikkert travlhed og nye forsøg forude.

Jeg er stadig optimist selv om dagens webcast blev en lille fuser pga teknik og flere udfald.

God aften.

1 Reply Last reply
                                          4

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger