Nyt samarbejde - stor upside i North Media
-
Ikke mere end 1 kr pr pakke
-
Vi må få svar på hvad prisen er
-
Det vil blive brug for mere kapacitet gætter jeg
-
Uanset hvor hype jeg omkring North Media - for det er jeg, så synes jeg det er ganske uacceptabelt, at dette ikke bliver meldt ud i en børsmeddelelse.
Du skriver det selv - det bør give et boost til aktien, hvilket det også har gjort i dag. Ergo er informationen kurspåvirkende.
Jeg har tidligere været på krigsstien omkring de her (manglende) udmeldinger fra NM's side. Det er ikke meningen, at aktive aktionærer skal sidde og finde oplysninger omkring selskabet - og det her er fra oktober 2020!Godt fundet. Tommel op.
Som jeg læser det står der indirekte, at det bliver udrullet i resten af Tyskland og måske endda Schweiz?
97% "meget tilfreds" er ret vildt, og lukker ret sikkert munden på de fleste politikere i Tyskland - som for bare et år siden var ved at kaste Einkaufaktuell på bålet pga. miljøbelastningen. -
Nu må de fandme komme igang. Synes opkøb af boliga, bladkompagniet og samarbejde med deutche post er bud på fsntsstiske muligheder for udvidelse og vækst til forretningen. Vi må håbe ledelsen kigger med????
-
Hej _ProInvestoren, Jeg har sendt dig en besked i din indbakke. Du bedes venligst besvare den. BH Helge
-
Hovhov Helge hvad sker der nu

-
hehehehehehehe
-
Kan godt lide hans alias Proinvestor"en", i bundet form, som at han er den eneste i verden

-
Aliaset kan alt for nemt forbindes med at være ansat på ProInvestor eller være undertegnede.
Hverken ProInvestor.com eller jeg ønsker at blive taget til indtægt for indlæg, anbefalinger, synspunkter eller holdninger fra brugerne.
I alle tidligere tilfælde af "uheldige" valg af alias har det været helt problemløst at få alias ombyttet til noget andet. Det klarer teknikken nemt.
-
Det giver god mening Helge

Særligt når det er kurspåvirkende oplysninger, så er det ret vigtigt ikke at blive draget til ansvar som medie.
-
North Media har da uendelig lidt at gøre med Gamestop. Det er et papir som er meget lavt værdiansat hvis de formår at vækste deres omsætning

Det er der skrevet flere tråde omkring tidligere her på Proinvestor.Hvordan finder du sammenligningen? Bare af nysgerrighed.
-
Det var nu ikke fordi jeg ville lave en sammenligning med GME og NM slet slet ikke. (godt du spurgte, så det blev afklaret)
Tror det som gav en lille gnist, var at forfatteren tager navn fra denne side, og derefter skriver et meget positivt billede af NM der fik mine tanker over på WSB.
Jeg er ikke selv på WSB, men som jeg forstår det, så er det mulighvis ganske få personer som "driver" WSB og som har skabt hypen om GME.
Så det var mere forfatters navn der triggede mig, end det var emnet, nemlig NM.
Jeg ved godt vi alle er BIAS når vi skriver om aktier vi selv er i, tror bare jeg følte mig ramt af lidt for meget BIAS

Jeg bibringer intet kontruktivt til tråden om NM, og skal derfor nok stoppe her

-
Der er et nyt indlæg ang. årsrapporten for North Media. 50% vækst i overskuddet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind