En klimaskeptikers bekendelser
-
Hej Martina
Hvornår jeg hopper ombord igen afhænger af flere ting. Selve casen omkring vestas men også mine andre inveseringer. Så det har jeg ikke noget klart og tydeligt svar på.
Hvorvidt vi nu kun går fremad og ikke ser tyverne igen vil jeg nu ikke lægge hovedet på blokken for. Hvad sker der hvis de lukker dele af US produktionen ned og tager nogle store afskrivninger på det? Der er bygninger for mere end $1 mia alene i US.
Jeg tror vi vil se en ny skarp kniv skære endnu dybere rundt omkring i organisationen. Og det kan potentielt godt koste på den helt korte bane idet der kan følge nogle pæne nedskrivninger/afskrivninger med i kølvandet.
Det kan også være marekdet blot vælger at se det i et positivt skær og siger skidt pyt med et dårligere her og nu resultat men godt i får skåret yderligere fedt fra.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind