Ennogie — September 2022
-
De seneste dage er de så gået amok med stillingsopslag i Sverige. 32 stk. Så de nye mange mio var nok gået ind på kontoen nogle få dage før kap udv blev annonceret i går
-
Æstetik er jo smag og behag. Men kombinationen af de meget store moduler (1,8m2 vs 0,72m2 med Ennogie design) og deres valg af tech synes jeg generelt ikke givere så æstetisk en flot løsning.
-
De store moduler gør det mere vanskeligt at få lavet tilpasninger omkring ovenlys vinduer, luftindtag mm
-
Men fedt med den store kap udv og den ekstra opmærksomhed de nu kan være med til at skabe omkring BIPV
-
Det er kun Tyskland hvor Ennogie pt kan støde på dem. Jeg har dog selv til gode at falde dem over dernede i relation til nogle af mine search.
-
Tror de inden denne kap udv har været relativ meget fokuseret mod Polen, idet deres CEO er polak og jeg oftere er stødt på polske referencer
-
He det tror jeg mange er kommet til på et eller andet tidspunkt hvis man handler via online platforme.
-
Nu var det ikke dig der fik droppet de 20k
-
Hvad du ikke er klar over er at det var din dealer der kom til at trykke på sælg

-
Det er regeringens forslag ja. Som et lån.....man skal afdrage over x år efterfølgende. Lad os nu se hvordan det kommer til at se ud efter de begynder at forhandle med de andre partier
-
Mjaaa i deres forslag bruger man prisniveauet fra sidste efterår som jeg forstod det. Altså det man kan udskyde er forskellen mellem prisen sidste år og så nu. Og gasprisen var allerede gået op på det tidspunkt
-
Det er svært at lave en aftale der tilgodeseer alle aspekter i det her komplekse issue.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind