Ennogie — September 2022
-
Både bestyrelse og ledelse kan se det samme som os andre. At tiden har ever never været bedre for et selskab som Ennogie. Energipriserne fylder mere og mere. Både for private såvel som virksomheder. Og det i hele Europa
-
Der er FULD smæk på solcellebranchen.
-
Jeg har derfor også klart en forventning til Ennogie kommer til at opjustere/præcisere mindst en gang mere i år.
-
Og at næste års salg skal regnes i 3-cifret mio beløb (startende med 1 tal)
-
Det var så lidt LP90. Men man skal naturligvis gøre sig sine egne overvejelser. Jeg kan blot sige at jeg sover lige så godt den kommende nat, som da kursen var i 30. Jeg har ikke benyttet stigningen til at sælge en eneste aktie. Jeg tror vi kommer til at se meget højere kurser. Ikke nødvendigvis om 1 mdr eller 6 mdr. Men det segment de befinder sig i står foran en lang årrække med meget høje vækstrater.
-
Og hælder stadig til selskabet meget vel kan være opkøbt inden vi går ud af 2025. Der er en masse gamle tagproducenter og relaterede selskaber indenfor byggebranchen der bliver nød til at komme med på BIPV rejsen
-
Ennogie skal levere solceller til 800 kvm tagflade - ser flere ordrer
https://proinvestor.com/investornyt/883539/ennogie-skal-levere-solceller-til-800-kvm-tagflade-ser-flere-ordrer -
Haha YPE. Det skyldes i høj grad at Ennogie udgør langt hovedparten af min pf og Ennogie jo er godt oppe for året. Så selvom jeg har andre selskaber med pæne urealiserede tab, så har jeg stadig et ret betragteligt plus i min pf.
-
I øvrigt er dages lille Ennogie ordre langt mere interessant end ved første øjekast.
-
Det skal jeg nok uddybe i et debatindlæg senere
-
Men der er en meget specifik årsag til de har sendt en børsmeddelelse ud om denne mindre ordre
-
Her lidt om gårdagens ordre til Ennogie https://www.proinvestor.com/boards/106449/
-
Ja lidt funny meddelelse 30 ikke er at finde hverken på nordnet eller ESG website. Har den kun fra min mail
-
Mener umiddelbart også der er en fejl i meddelelse nr 30
-
Deres vederlagspolitik siger følgende om tildeling af tegningsoptioner til ansatte og bestyrelse
-
"Udnyttelseskursen for tegningsoptionerne skal svare til børskursen på selskabets aktier på
tildelingstidspunktet med tillæg af mindst 15% p.a. fra tildelingen til udnyttelsen." -
Så tegningskursen må være 34,22 i 2025 og 39,35 hvis de udnyttes i 2026
-
Kan se JP Morgan har købt knap 20k aktier i dag. Ikke så ofte vi ser de amerikanske banker i aktien
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind