Zealand Pharma — December 2023
-
Det var jeg nu ikke i tvivl om
“banditterne” prøver at køre os “trætte”, og udnytte perioder uden nyheder og lav volumen,
men de får sgu ikke mine Zeal aktier.
-
Virker totalt idiotisk, ærgerligt at systemet ikke er mere gennemsigtigt, svarer stort set til hele dagens omsætning pt
-
volumen er meget lav i dag - pt 72k - det var der hndlet i går efter 2 timer - nemt at køre rundt men kursen i dag - den holder niveauet, så fint for mig
-
Kort video: Den mest omtalte aktie gennem tiden på ProInvestor.com er Genmab. Herefter kommer Anavex, som lige nu venter på en tilbagemelding fra de europæiske lægemiddelmyndigheder om deres stof i relation til Alzheimers. En anden populær aktie er Zealand Pharma, som i sidste uge holdt en event i London - på mandag tager Helge Larsen ud til virksomheden og taler med CEO Adam Steensberg om hovedpointerne fra eventen. Stay tuned. https://www.proinvestor.com/boards/117109
-
YPE - Jeg er egentlige helt enig ned dig i at jeg ikke er bekymret over short i ZP. Jeg syntes bare at ZP er et godt eksempel på
-
er selskab, hvor jeg ikke forstår hvordan short fungere.
-
Det kan blive rekord terratorie igen i dag.
-
vinkælderen kalder 17:00..
-
Det er ikke godt at gå med shorts om vinteren

-
Svingertarder - Hvis det fortsætter sådan med kursen ender du med at blive alkoholiker

-
ja sammen med snart tom vinkælder skidt kombi - men det klarer vi:)
-
Spændende om shorterne får den kørt baglæns til 350 igen idag
De “plejer” jo at sætte nye shorts hver gang den stiger pænt….Skørt men shorts tallene på
4,21% lyver vel ikke
-
Så er de vist igang igen

-
og giver op igen:)
-
-
Ja, på trods af lidt bølgegang og shorterne der åbenbart
øger deres position, så fik vi en ATH lukkekurs i 356
God weekend….og du må ned og finde en flaske igen, Svingtraderen 
-
Fra Børsen: Skiftedagen for C25-indekset nærmer sig, og der sker hele to udskiftninger. NKT og Zealand Pharma blive tilføjet som nye medlemmer i det danske eliteindeks.
Det sker på bekostning af FLSmidth og Netcompany, der ryger ud.
Det oplyser Nasdaq Copenhagen fredag aften i forbindelse med den halvårlige revision af indekset.
Ændringerne vil træde i kraft fra børsens åbningstid mandag 18. december.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind