Zealand Pharma — November 2023
-
Tak @exitnu - ser ud til at aktien dribler
lidt op inden på forventningen -

-
Ja, det var en fin præsentation af Steensberg i dag. Jeg bemærket at han sagde at da de oprindeligt udviklet survodutide havde de NAFLD/NASH i tankerne så han var forventningsfuld til phase 2 data som kommer i H1 24.
-
Og nu er aggregerede kort nettoposition gået yderligere op fra ZP fra 4.12 til 4,18%. Det er nemt nok at få aktien til at falde når der hele tiden bliver sat yderligere short. Men de skal købes hjem en dag.
-
Adam var skarp i dag. Noget som jeg undrer mig over, det er kursen. Vi har set hvad de store firmaer er villige til at betale for early stage projekter i mindre Biotekfirmaer inden for fedme - senest Astra. ZP har en børsværdi på kun 17 mil. DKK, hvilket er noget undervurderet efter min mening, når man ser på deres pipeline. Står jeg alene med den holdning?
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/116725
-
Der er købere på banen idag
Måske pga præsentationen i London igår? Ligner en tur over 300 igen….Lad os håbe det holder denne gang 
-
Har vi egentligt set ITT data på survodutide? De data jeg lige hurtigt kan se er kun on treatment data. Og de data kan godt komme til at give et lidt for positivt billede. Særligt når mange dropper ud
-
Jeg tror de blev fremlagt på ADA denne sommer. Der er i hvert tilfælde eksterne som har reference til dem. https://www.evaluate.com/vantage/articles/events/conferences/ada-2023-toxicity-undermines-boehringer-and-zealands-incretin
-
Aps invest - Det er stor stigninger i de dansk pharma og biotech aktier idag. Eksempelvis ALK er oppe med 15 % og Bavarian oppe med 3,5 %. Det er derfor hele branchen som er blevet løftet i dag.
-
Eliot -
Undtagen Novo, den “hænger” lidt
-
Aps Invest - Ja, det er korrekt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind