Zealand Pharma — August 2023
-
og god weekend - denne chat er enestående - tak alle - især Mr Larsen
-
Godmorgen

-
Helge - Nu har jeg lagt ind mine ZP spørgsmål. Jeg har dækket de lidt mindre oplagt emner. Du vælger selv hvad du tager med til ZP Q&A. Ser meget frem til at høre fra ZP!
-
Jeg har været ude at rejse men jeg har selvfølgelig fulgt med på hvad der er sket i denne uge.
-
Jeg må indrømme at jeg havde forventet et højere niveau af indtægter i H1 men de kommer så i H2. Jeg er lidt i tvivl hvornår de afregner milepæle og royalty med Novo Nordisk.
-
Hoved-historien for ZP ved H1 regnskab var jo helt klart at survodutid går i fase III og jeg ser at Medwatch skriver at "Før året er omme forventer Boehringer Ingelheim å starte innrulleringen av deltakere til tre fase 3-studier med fedmekandidaten survodutid. ". Det betyder at fase III milepæl kommer i H2 2023.
-
Jeg tror også at det bliver vigtigt for ZP's værdi-ansættelse at de afholder "Obesity R&D Event in Q4 2023", som de har annonceret i sammenhæng med H1 23 regnskabet.
-
Tusinde tak for gode spørgsmål Elliot.

-
Godmorgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind