Zealand Pharma — August 2023
-
@Helge 13:40 Ja, så godt røgen - dog blev udsynet generet af en stor rød sky fra C25

-
Tusinde tak Eliott. Håber at du som altid har tid til at stille spørgsmål til Q&A.

-
Ditto her Pensionist.

-
Zealand højt til vejrs: Jefferies ser store perspektiver i fedmekandidater
https://www.proinvestor.com/investornyt/1036860/zealand-hojt-til-vejrs-jefferies-ser-store-perspektiver-i-fedmekandidater -
Ja tak - nok også en del shorts der piver i en aktie der går stærkt mod den røde strøm denne uge
-
og god weekend - denne chat er enestående - tak alle - især Mr Larsen
-
Godmorgen

-
Helge - Nu har jeg lagt ind mine ZP spørgsmål. Jeg har dækket de lidt mindre oplagt emner. Du vælger selv hvad du tager med til ZP Q&A. Ser meget frem til at høre fra ZP!
-
Jeg har været ude at rejse men jeg har selvfølgelig fulgt med på hvad der er sket i denne uge.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind