Zealand Pharma — Februar 2023
-
Det er relativt sjældent, at der er et large cap seslakb med så lille et intradag volumen og hvor en stor brøkdel er short dækning. Så dette er et interessant short-indæknings eksempel. Jeg tror i øvrigt at det lave volumen i den seneste måned er udtryk for et fald i logaritme handel af ZP. Dette er et gæt og jeg har hellere ingen god forklaring på hvorfor, der har været den ændring.
-
Godmorgen

-
Morning. Det tegner da ikke godt, hvis short kan lukkes så nemt, i et marked med svag omsætning. Kommer der dårlige nyheder, bliver aktien jo hamret i bund, hvis den lange købsside, ikke er bedre repræsenteret i handlen.
-
Mornings
-
god momentum i dag
-
Også godt igen idag…på en ellers noget sur dag, USA futures endnu engang presser europa ned. Kunne de ikke holde lidt flere fridage derovre?

-
med den forsatte svage købsside, så skifter momentum hurtigt
-
Jep, da den ramte 220, stoppede det opadgående momentum.
-
mødte vist muren:(
-
Pharma og biotek - opdatering fra debat og chat uge 8
Bavarian Nordic ' Novo Nordisk ' Genmab ' Zealand Pharma ' Scandinavian Medical Solutions ' Anavex https://www.proinvestor.com/boards/110719
-
Zeal lever godt nok sit eget liv….den kan flyttes op og ned efter behag

-
Vi har intraday en flot omvendt skulder-hoved-skulder med halslinje start i 213,80 kl. 15,55. Kursen kørte med pæn stor omsætning op fra 210 kl. 16,15. Brød halslinjen 16,26 og forsatte under stor omsætning videre op mod luk i 216,20. Hvad siger du til det BS?
-
kom så 220 - du vil rigtigt gerne:)
-
puf! Den hørte mig
-
Fab @Stroka
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind