Zealand Pharma — Januar 2023
-
Med reference til Nordicshort og deres datagrundlag, har der ikke været væsentlige ændringer i shortpositioner siden slutningen af november 2022.
-
Exitnu - Jeg tror alle holder vejret lidt lige nu. Dem som følger aktien er klar over at der kan ligge et par interessant børsmeldinger lige om hjørnet men frem til da er det bare at vente.
-
Bemærk også at der har ikke været nogen meddelser fra ZP i en længere periode nu. De går stille med døren for tiden.
-
Tavshed i længere periode? Er det noget I har målt på og talt dage eller baseret på følelsen i mavsen?
-
ligger stærkt ud i dag - sluppet de 209
-
Arhhh vejen er lang
-
meget langzzzz:)
-
ja den holdt ikke kadancen
-
LLi - se på antal dag mellem børsmeddelser i tidligere måneder.
-
Jeg var lidt i gang med netop den opgave, men tænkte det var nemmere, at spørge til jeres vurderinger. Der har måske været lidt ekstra news i Q4 22, men ellers så har der været langt tid mellem nyhedsnedslag fra selskabet. Det er min fornemmelse uden, at have talt hverken dage eller antal nyheder.
-
For finansåret ”2022” var antal af børsmeddelser fra ZP per måned følgende - Jan: 3 stk, Feb: 2 stk, Marts: 4 stk, April: 3 stk., Maj: 7 stk, Juni: 6 stk., Juli: 0 stk, August: 5 stk, Sept: 5 stk. Okt: 5 stk. Nov: 5 stk. Det vil sige at kun i sommerderie måenden juli var der pause og her var der høj aktivitet både før og efter.
-
Disse tal er uden de mest banal annoncringer om warrent program og korrektioner til tidligere meddelser. Så pause fra novemeber og frem til nu er en af de mere lange perioder uden meddelsen og sørligt når de har oplyst at de har milepæle fra 2022 som ikke er rapporteret på. Men det er mit syn på sagen.
-
Svingtraderen - du skriver at den ikke kan holde kadancen men bemærk omsætning er også ganske lav i dag.
-
Ved ikke hvad din forventning er. Men kan se du medtæller "planlagte" begivenheder som eks. deltagelse i konferencer og finansielle rapporteringer. Jeg har skåret kagen lidt hårdere og kun kigget på data-rapporteringer. I så fald kan du jo også medtæller meddelelser om storaktionærer og warrants, hvis tallet skal være større. Ser ikke noget unaturligt i deres kommunikation ej heller mere tavshed end tidligere. Det er helt efter bogen disse dage.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind