Aktiesnakken — Marts 2022
-
Kan være som @Reserven skriver at Helikon dækker ind og Think øger
-
de andre shortere har jo først her kl. 15.35 ca. fundet ud af at helikon har dækket ind i går
-
De har vel i udgangspunktet deres egne analyser
-
Med den volume der har været de seneste par dage kan der sagtens købes 6-cifret antal uden at påvirke kursen i opgående
-
De har deres egne analyser, sure. Bemærk dog at kursen stiger ca. 15.35, samtidig med at de forsinkede short tal kommer
-
og kort før var det tæt på bombardement af kurs 20
-
Som jeg ser det, røg shorternes case (deres egne analyser) i går. Så er det exit strategi
-
Hvis Russerne vrider sig ud af det shit de har lavet i Ukraine de næste par dage: Så vil alligevel indkøb af gas fra Rusland stoppe? Vi kan jo aldrig ha' en samarbejdspartner, der for imperialistiske grunde invaderer et andet land! Føj for sat...! Det ender så ud i at diesel/nafta/m.m. bliver dyrere! Så hvad er problemet? Nej her er ingen problem kun stigende indtjewning!
-

-
DT ja den primære. Men der er også et element af hånden på kogepladen. Altså de store aftaler og konkrete byggestart med eksterne partners.
-
TM: Enig, men det er så det jeg kalder exit strategi. De skal finde nogle gode tidspunkter at komme ud på, da den oprindelige case ikke længere holder.
-
oge: Når Skive genere en vis indtægt, kan fabrikken vel belånes. Men den skal jo nok lige op på alle 4 linjer og køre et stykke tid så en bank vil kunne se at det er en holdbar forretning.
-
Det er jo det ærgerlige ved emissionen der kom hernede i 25, med en bedre timing havde du kunne skrabe penge i kassen til Esbjerg PtL også.
-
lige nu er der nok ikke mange der har lyst til at være med på en ny emission (av av!)
-
du kunne = de kunne
-
Ja, OK jeg var langt forbi det stadie! Jeg forestiller mig vi er på vej ind i himlen (og med alle fugle siddende på taget, ikke mindst), ja hvorfor ikke - jeg HAR undervejs set det ville kikse med PoC, og en udmelding fra BASF, at de ikke gad mere? Så jer ER LIDT euroforisk, egentlig!
-
lol
-
vi må have @pensionisten på banen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind