Aktiesnakken — Marts 2022
-
Ingen aktualiseret top-20 i dag? https://ir.oms.no/component/shareholders?token=5084&lang=en
-
👍
-
<u><b>Aktualiseret top-20 er lagt ud:</b></u><br>
► Marts 2022: http://cqz.eu/QFUEL__2022-03_topp-20 <br>
► Hele 2022: http://cqz.eu/QFUEL__2022_topp-20 <br>
PRO AS fortsetter at øge. -
Jeg havde godt nok håbet på en opdatering om anlægget i dag, om vi er tilbage i produktion, hvordan det ser ud med linje 1 og hvor meget har linje 2 produceret siden de startede den igen. Desværre må vi vente, håber skidtet kører.
-
Ingen melding i dag indtil videre. De har stadigvæk deres tidsfrist i mente. Meldingen kommer en af dagene, tror jeg.
-
Sidste gang mener jeg det var på deres SoMe kanaler de opdaterede på produktions mængde
-
Hvis vi antager linje 1 også kommer i drift i denne uge, så vil det være naturligt at koble de 2 nyheder i en meddelelse. Altså begge linjer er nu i drift og linje 2 producerede sidste uge xx tons
-
Præcis. Sådan en udmeldingen ville også stå aligned med hvad de har udmeldt, hvilket ville være en tillidsvækkende erklæring. "We targeted to be back in operation by mid-March" også "Within mid-March, we plan to start the line number 1, too." Så enten i morgen eller onsdag, håber jeg, at de kommer med melding om, at de har produceret så og så meget på 2 linje, samtidig med at linje 1 er i produktion igen. I øvrigt, er mid-March vel op til fortolkning.
-
Jeg har ikke sådan en skarp deadline som den du nævner. Vil mene fredag også er indenfor medio
-
21 & 22 indgår også som medio, vil jeg mene. Håber da blot at de melder hurtigst muligt ud, men det ultimative er,
at de melder noget positivt ud - indenfor medio marts. -
Jeg er slet ikke i tvivl om linje 2 allerede køre og har gjort det ca 14 dage. Så ja når de kan melde samlet ud, så tror jeg de gør det
-
Kan også være de er igang med PoC forsøg på linje 1 og de så lige venter med en samlet BM til den er hjemme. De kan jo ikke sende BM for hver prut de slår for at tilfredsstille alle folk som sidder med 500 Qfuel aktier. Hvis de har sagt begge linier er oppe at køre 15 Marts så er det vel kun relevant, at sende en BM hvis der kommer yderligere forsinkelse. Mener også de har gentaget de 12000 ton så det mener jeg heller ikke de skal ud og genbekræfte hver måned. I.f.m kvartalsregnskab må være nok
-
Enig
-
Det jeg så ikke enig i , Qanta har nu haft meget svært ved at leve op til at informere deres aktionære om ganske elementære ting og forsøgt at stramme op med den sidste melding om at 2 linjer skulle være oppe og køre medio marts, og skal de tages seriøs bør de melde ud at alt køre som planlagt og de har fået dem op at køre og nu går man så efter POC.
-
Det vil være god stil at informere markedet om at de 2 første linjer nu er i produktion igen.
Og det tror jeg også de gør i løbet af ugen, evt. med krydret med lidt produktionstal.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind