Aktiesnakken — Januar 2022
-
Men alene i Q3 brændte de næsten $50 mio
-
Og ca halvdelen af de resterende midler er allerede bundet til igangværende byggeri
-
ja de kan vel lave flere penge med emissioner ala tesla
-
må bare håbe QF holder forespringet en rum tid endnu
-
De skal rejse flere penge her i Q1. De kalder det selv "kritisk" i forhold til deres byggeplaner....
-
Åbner vi under 33
-
ja den får en ordenlig en på trynen fra start
-
det gør ALT
-
genmab åbnede over 5% nede....
-
yep
-
Nå men så bliver swinget jo noget større end jeg havde regnet med. Lige nu ligner det vi kan fiske under 32 i dag
-
Men nogle gange skal man også bare vær tilfreds og få dem på bogen
-
ahhh så kom de lige en blok på 30k. Skræmme/panik blokken
-
også ret meget volume i dag
-
Jeg køber gerne her i de lave 32. Det er stadig over 2kr swing. Vil heller have dem på bogen
-
og så har jeg jo godt 10% ekstra midler der kan skubbes ind hvor den går endnu længere ned de kommende dage. Hvilket det tyder på den gør
-
Jeg har også fundet lidt ekstra mønt frem til at supplere. Spørgsmålet er bare hvor længe man skal vente. Overvejede også bare at tage den efter POC melding, men ville godt nok koste nogle kroner.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind